Dvě prémiová SUV Audi Q7 se stala spolehlivými, rychlými a bezpečnými průvodci světové megastar Madonny a její rodiny během jejího pobytu v Praze v rámci turné Sticky & Sweet.
Pro Madonnu byly připraveny modely Audi Q7 3.0 TDI clean diesel a 4.2 TDI quattro. „Jsme velmi rádi, že jsme Madonně mohli při její druhé návštěvě Prahy nabídnout právě naše nejúspěšnější SUV, Audi Q7. Rozšířila tak řady světových celebrit jako Bill Gates nebo Madeleine Albrightová, kteří Prahu poznali také prostřednictvím našich vozů,“ říká Petr Neústupný, vedoucí divize Audi společnosti Import Volkswagen Group.
Audi Q7, které Madonnu při jejích cestách vozily, se nijak nelišily od běžných modelů. „Jediný požadavek organizátorů byl na zatmavená okna, Audi Q7 má navíc vzadu zatahovací roletky,“ prozrazuje Barbora Sedláčková z Audi. Zajímavostí je také zcela nový motor jednoho z používaných Audi Q7, šestiválec 3.0 TDI clean diesel, který disponuje zatím nejúčinnějším systémem redukce škodlivých látek ve výfukových plynech a jehož inovativní DeNOx katalytický konvertor redukuje oxidy dusíku prostřednictvím aditiva AdBlue.
Zapojení Audi do této prestižní akce není žádnou výjimkou. Svou pozici lídra v prémiovém segmentu osobních vozů značka potvrdila v minulosti například předáním luxusních limuzín Audi A8 do služeb českého předsednictví EU, poskytnutím flotily vozů pro přepravu účastníků pražského summitu NATO nebo zasedání Mezinárodního měnového fondu a Skupiny Světové banky či partnerstvím s organizátory Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.