Nový Volkswagen Golf Variant 4Motion

Pavel Stavebník, 27. března 2008, 11:47 Google+

Volkswagen přináší svým zákazníkům novinku v podobě modelu Golf Variant TDI 4Motion. Pohon všech kol tohoto vozu je spojen s úsporným, nicméně výkonným motorem 1.9 TDI (77 kW / 105 k).

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Golf Variant

Golf Variant | foto: Import Volkswagen Group

Sdílejte článek

Díky tomu disponuje nový Golf Variant TDI 4Motion maximální možnou přilnavostí např. i na čerstvě napadaném sněhu. Pohon všech kol zároveň zlepšuje přilnavost na suchém povrchu, například při průjezdech zatáčkami, čímž pozitivně přispívá k aktivní bezpečnosti posádky a k požitku z jízdy. Golf Variant TDI 4Motion utáhne přívěs o hmotnosti až 1,5 tuny.

Golf Variant TDI 4Motion je sériově dodáván s manuální šestistupňovou převodovkou. Elektronicky ovládaná spojka Haldex, která je integrována do zadní nápravy, pak rozděluje hnací síly mezi přední a zadní nápravu. V extrémních situacích je mezi nápravy možné rozdělovat sílu v poměru až 50:50.

Nové kombi s pohonem všech kol je opatřeno filtrem pevných částic DPF a jeho průměrná spotřeba činí pouhých 6 litrů nafty na 100 km. Z nuly na 100 km/h dokáže Golf Variant 4Motion akcelerovat za 12,9 sekundy a jeho maximální rychlost činí 185 km/h.

Zajímavostí pro zákazníky, kteří potřebují tahat těžké přívěsy, je také fakt, že z pohonu všech kol profituje kromě jízdní charakteristiky, také možnost vyššího zatížení přívěsů. Golf Variant TDI 4Motion tak utáhne až 1500 kilogramů nákladu a to i ve stoupání 12% - to je o 100 kg více než stejný model s pohonem předních kol.

Pohon všech kol 4Motion je pro Golf Variant dostupný ve všech výbavách Trendline, Comfortline a Sportline. Cena vozu začíná na 696 700 Kč.

Tisková zpáva Import VOLKSWAGEN Group, s.r.o.
Vytisknout

Diskuze: Nový Volkswagen Golf Variant 4Motion

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

BMW

BMW možná odpíská velké diesely

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud