Mitsubishi představuje projekt L200 Rock Proof, navazuje tak na populární expediční speciál

Mitsubishi odstartovalo nový projekt off-roadového speciálu L200 Rock Proof | foto: Mitsubishi Motors

Mitsubishi právě odstartovalo nový projekt off-roadového speciálu L200 Rock Proof, který je pokračováním úspěšného projektu EXPEDITION. Stejně jako v rámci projektu Expedition, i tentokrát dostal model L200 řadu vylepšení, která posádce dovolují jak zdolávání i extrémně náročného terénu, tak komfortní přebývání prakticky kdekoliv.

„Stejně jako před dvěma roky jsme pustili uzdu našim představám o dobrodružných výpravách za poznáním a rozhodli jsme se postavit ještě drsnější pickup pro práci i zábavu“, říká Marek Vodička, marketingový a PR manažer M Motors CZ.

Zvýšený podvozek Oldman EMU, uzávěrka zadního i předního diferenciálu, M/T pneumatiky, spodní ochrana motoru, podvozku i nádrže, SAFARI šnorchl, samonosný střešní stan ARB KAKADU a mnoho dalších doplňků pro ještě více dobrodružství.

S tímto vozem se už dá vyrazit za zábavou do skutečného terénu v rumunských nebo albánských horách, do terénu s velkým T.

Speciální nástavba korby pak ukrývá plno praktických pomůcek pro pobyt v přírodě i možné pracovní využití třeba v lese. Na své si tak díky speciálu ROCK PROOF mohu přijít nejen cestovatelé, ale i lesníci, myslivci, těžaři, energetici nebo prostě každý, kdo potřebuje trávit čas tam, kam se jen tak někdo nedostane.

V korbě je tak mimo jiné kompresorová lednička, nádrž na vodu a sprcha, kempovací vybavení jako sekyra, pila nebo vařič, ale i kurty na tahání a další potřebné vybavení. „Postavit takový vůz je sice náročné, ale je to splněný sen, který si vlastně může dopřát každý. Zákazníkům chceme vyjít vstříc, takže naše společnost nabízí také poradenství v případě, že projekt někoho zaujal a chce si postavit podobně upravený speciál…stačí napsat na náš info email“, dodává Vodička.

Specifikace vozu

Mitsubishi L200 Double cab, motor 2,4 DiD, 5st automatická převodovka, pohon 4X4, redukce, uzávěrka mezinápravového a zadního diferenciálu

Offroadové úpravy vozu

  • Zvýšený podvozek Oldman EMU (+5cm)
  • Pneumatická uzávěrka předního diferenciálu ARB airlock
  • Vzduchový kompresor se zásobníkem a hadicí pro dofukování kol
  • Zakrytování podvozku (motor, převodovka, nádrž)
  • Stan – samonosný, vyklápění do boku, včetně matrace po celé ploše
  • Nízký hardtop s možností trvalého vyklopení
  • Safari šnorchl
  • Přední rám, černý
  • Boční rámy, černé
  • Přední LED světelná rampa dole (dálkový světlomet)
  • Přední LED světelná rampa nahoře
  • Zadní LED světlo
  • Terénní pneumatiky Nokian
  • Navigace MGN
  • Plynové vzpěry kapoty
  • Plynové vzpěry zadní výklopné plochy

Mitsubishi L200 v expediční úpravě | foto: onm / AutoRoad.cz / INCORP images

Offroadová výbava

  • Kryt ložné plochy Sportlid 180 (hardtop)
  • Plastová vana a koberec v korbě
  • Extra nosič Thule na hardtopu
  • Kompresorová lednička ARB
  • 2x kempingové židle + 1x stůl
  • Kanystr s vodou + sprcha, taška s „kempovacím" vybavením
  • Taška s technickým vybavením (kurty, rukavice, nářadí...)

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy