Hyundai Tucson N „Drive A Statement": Sportovně laděné SUV dostalo umělecký kabát

Hyundai pověřil umělce Andrease Preise, aby vytvořil „Drive A Statement“ Project Tucson: přitažlivou ilustraci na novém modelu Tucson N Line | foto: Hyundai

Hyundai Motor nabízí evropským zákazníkům ještě širší výběr atraktivních modelů N a N Line. Díky právě představenému novému modelu Tucson N Line mají zákazníci možnost řídit první SUV značky se sportovním vzhledem a jízdními vlastnostmi N. Hyundai při této příležitosti požádal německého umělce Andrease Preise, aby vytvořil „Drive A Statement“ Project Tucson, jedinečnou ilustraci na novém modelu Tucson N Line.

Nový Tucson N Line kombinuje oblíbený design, bezpečnost a komfort modelu Tucson s dynamickým stylem a charakterem N Line, inspirovaným motoristickým sportem. Tento model se sportovnějšími, agresivními stylistickými prvky osloví řidiče, kteří chtějí „při řízení vyjadřovat své postoje“ („drive a statement“), sofistikované a zároveň odvážné. Tucson N Line je vyspělým automobilem pro zákazníky, kteří chtějí více a nebojí se o to požádat.

Hyundai se při této speciální příležitosti rozhodl navázat spolupráci s Andreasem Preisem, který je proslulý svými mnohotvárnými uměleckými díly. Jeho specializací jsou ilustrace, nástěnné malby, malování obrazů na veřejnosti a s oblibou kreslí a maluje portréty abstraktních tvarů a ornamentů, vytvořených z rozmanitých materiálů, včetně papírů, pláten, zdí a dřev.

Co se týče vozidla „Drive A Statement“ Project Tucson, požádal Hyundai Preise, aby vytvořil skutečně přitažlivý design, který promění nový model Tucson N Line v opravdové vyjádření postoje a zároveň přitáhne pozornost k novým prvkům výbavy. Tento vůz je inspirován odkazem modelů Hyundai N a přebírá mnoho podnětů z motoristického sportu v podobě motivů zatáček, šikan, obrubníků a šachovnicových vlajek, ale také barevného designu soutěžních vozů Hyundai i20 Coupe WRC a závodních vozů i30 N TCR. Vizuální prvky a linie, zejména na bočních stěnách karoserie, vytvářejí také dynamický vzhled rychlého vozu.

Základní barvou ilustrace je odstín červená Engine. Umělec využil také paletu barev N Line s odstíny černé, bílé, červené a světle modré. Preisův design zdůrazňuje klíčové aspekty modelu, mezi něž patří agresivnější a sportovnější příď, která zahrnuje nový design masky chladiče, ušlechtilá světla pro denní svícení a nové světlomety s černými vnitřními plochami. Pozornost přitahují také elegantní leskle černé ozdobné prvky na vnějších zpětných zrcátkách a zadním spoileru, jakož i tmavá kola z lehké slitiny a logo N Line. Preis po dokončení návrhu ilustrace přenesl své dílo na vůz ručně a mimořádnou pozornost věnoval detailům. Vlastní realizace si vyžádala 72 hodin malování.

„Měl jsem velkou radost, když mě Hyundai požádal, abych připravil ilustraci na nový Tucson N Line. Nestává se každý den, abych vytvářel umělecké dílo, u něhož je plátnem kompletní automobil. Tímto projektem se mi podařilo přeměnit vůz na vyjádření mého vlastního postoje,“ říká Andreas Preis, umělec a autor díla „Drive A Statement“ Project Tucson.

„V porovnání s běžnou verzí oslovujeme novým modelem Tucson N Line novou skupinu zákazníků. Proto jsme chtěli, aby Andreas Preis vytvořil umělecké dílo ‚Drive A Statement‘ Project Tucson, které ukazuje, že se jedná o výjimečný nový model pro značku Hyundai. Jsem přesvědčen, že toho dosáhl. Tento vůz dokonale vystihuje naše tvrzení, že budete řídit vyjádření svého postoje. Již brzy budeme tento jedinečný vůz vystavovat na akcích po celé Evropě,“ říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt.

zdroj: youtube.com

Andreas Preis

„Drive A Statement“ Project Tucson byl realizován Andreasem Preisem, designérem, ilustrátorem a umělcem, který v současnosti žije a tvoří v Berlíně. Preis se narodil v roce 1984 v Bavorském lese a od dětství je fascinován kreslením a barvami. Na Vysoké škole technické Georga Simona Ohma v Norimberku vystudoval komunikační design. Preis v minulosti spolupracoval s různými značkami, jako jsou Google, Nike a Samsung.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy