Pro natáčení filmu však byla klasická Tatra 815 změněna k nepoznání. Místo klasického vzduchem chlazeného motoru V8 o výkonu 275 koní dostala Tatra speciální vzduchem chlazený motor Deutz o výkonu 600 koní, který se jinak používá do speciálů určených na Rallye Dakar. Motor dostal vlastní rám a kabina se posunula za něj, do středu šasi.
Masivní sání vzduchu pro přeplňování není funkční, filmaři jím jen chtěli naznačit divákovi, že pod kapotou se ukrývají dva motory, což však také není pravda. V motoru sice jsou dva motory, zadní je však replika vyrobená z laminátu. Funkční je však hydraulicky ovládaná radlice před maskou náklaďáku.
Samotná kabina pak má s Tatrou 815 společné jen dveře, zbytek byl svařen snad ze všeho, co autoři našli na přilehlých vrakovištích. Zadní část kabiny náklaďáku, tvoří zbytky z Chevroletu Fleetmaster sedan z roku 1940, který však musel být uprostřed rozříznut a nastaven ocelovými plechy, aby jeho šířka odpovídala šířce kabiny náklaďáku.
Uvnitř kabiny je opět směsice všeho možného. Různé typy sedaček, mnoho různých ukazatelů, desítky přepínačů a samozřejmě řada zbraní. Od nožů, přes pistole, brokovnici až po různé výbušniny.
Za vozem se pak nachází cisterna, kterou zdobí torzo vozu VW Brouk. Ve filmu se však jedná o jednu ze dvou pozorovatelen pro obránce náklaďáku. Za cisternou jsou pak umístěny ještě dvě malé nádrže na palivo, každá na vlastním podvozku. Ty však musely být filmaři vyplněny 2 tunami betonu, aby během jízdy neskákaly a nepřevracely se. Celý komplet je pak "dekorován" řadou různých ostnů, bodců, lebek a různých torz panenek.
Celkem byly pro potřeby natáčení vyrobeny tři tyto vozy, minimálně jeden byl však zdemolován během natáčení kaskadérské scény s převrácením vozu. Na tu se ostatně můžete podívat na videu.
Kromě Tatry 815 6x6 byla k vidění i větší čtyřnápravová Tatra 815 8x8, která sloužila jako pojízdné pódium pro kytaristu, bubeníky a jejich obří audiosoustavu.