Zatím co čeští státní představitelé nejprve využívali vozy různých značek a modelů, než ve velkém přesedlali na Superby, například Američané jsou pověstní svými Lincolny Town Car. Ty jsou dlouhou dobu klasickým automobilem úředníků i vládních představitelů a určitou dobu dokonce figurovaly v roli limuzíny hlavy státu.
Ruským ekvivalentem k těmto vozidlům byl na přelomu tisíciletí Moskvič Ivan Kalita, který byl součástí produktové řady 2142. Automobil, který se vyráběl od roku 1998 a v produkci zůstal jen pár let, byl splněním všech tajných snů vysokých funkcionářů. Krátký pohled dovnitř totiž ukazuje, že mu nechybělo zhola nic.
Jak je dobře patrné z fotografií, vůz měl poměrně dlouhý rozvor, díky čemuž narostl prostor pro zadní cestující. Čalounění sice nevypadá nijak výjimečně, ovšem v hlavových opěrkách předních sedadel se nacházely menší obrazovky, podlaha byla čalouněna vysokým modrým kobercem a nechybí ani dřevěný dekor. Při pohledu na exteriér jsou pak dobře patrná silně zatmavená skla, červeno modré majáky na B sloupcích, menší majáky v masce a chybět nesměl ani držák na vlajku.
Vůz, který vidíte na fotkách výše, je v současnosti na prodej za cenu 20 000 dolarů (442 000 Kč) jakožto sběratelský exemplář. Před lety se však jednalo o podstatně dražší automobil. V dobách své největší slávy totiž stál okolo 8 milionů rublů, což je v přepočtu na dnešní kurz cca 128 454 dolarů - tedy cca 2,85 milionu korun. Německý vrchol luxusu v podání Mercedesu-Benz S-Class se přitom v zámoří dá pořídit již za 90 000 dolarů, tedy cca 1,99 milionu korun.
Automobil inzerovaný na ruském webu Avito.ru, který se nachází poblíž St. Petersburgu, byl vyroben v roce 1999 a pod jeho kapotou se ukrývá 2.0 litrový motor o výkonu cca 145 koní. Vůz má mít najeto cca 1000 kilometrů a jeho stav by měl být téměř dokonalý. Prodávající ho navíc inzeruje jako zajímavou raritu, neboť podobných vozidel na silnici nejspíš mnoho nepotkáte.