Aby mohla Lancia nasadit model 037 Stradale v závodech skupiny B, musela vyrobit určité množství homologačních kusů, které byly nabízeny na klasickém trhu. V případě modelu 037 vzniklo přesně 207 Lancií a tato konkrétní byla prodána až do Japonska.
Každá Lancia 037 Stradale se mohla pochlubit lehkou ale pevnou karoserií vyrobenou z laminátu vyztuženého Kevlarem, pod kterým se ukrýval pocitvý trubkový rám. Další specifikem pak bylo nezávislé zavěšení na přední i zadní nápravě, přičemž zadní náprava dostala dvojité tlumiče.
Každá vyrobená Lanca Stradale vyjížděla z továrny v červené barvě, nicméně tento konkrétní kousek se může pochlubit až neuvěřitelně dobře vypadajícím lakem, za který vděčí rozsáhlé a zřejmě i nákladné renovaci. Tou ostatně prošel i interiér, kde bylo vše podřízeno původní specifikaci. Sedačky tak například dostaly nové čalounění v přesně stejné barvě a z poměrně raritní manšestrové tkaniny.
Srdcem celého vozu je přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec, který je umístěn uprostřed šasi. Jeho výkone je pak na kola přenášen prostřednictvím pětistupňové manuální převodovky.
Aukční společnost Bonhams, která nabídce vůz během akce ve Scottsdale, označuje tuto Lancii jako jedno z nejlépe zrenovovaných 037 Stradale na trhu. Nejspíš i proto se odhadovaná cena vyšplhala do rozmezí 350 000 až 450 000 dolarů, tedy cca 7.2 až 9.3 milionu korun. My bychom se však nedivili ani kdyby se cena vyšplhala nad 10 milionů korun.