Mladoboleslavská automobilka oficiálně potvrdila příchod omlazené Škody Fabia a vypustila do světa její první náčrt. Na oficiální premiéru si však budeme muset počkat až do autosalonu v Ženevě, který se bude konat v březnu tohoto roku.
Ústředními motivy aktuální modernizace modelu Škoda Fabia jsou svěží designové prvky a moderní technologie. Nově tvarovaná příď s LED světlomety dodává vozu výraznější vzhled. Poprvé jsou pro tento model v nabídce i zadní svítilny s technologií LED. Inovovaná Škoda Fabia kromě toho nabízí i nová ‚Simply Clever‘ řešení.
Dějištěm světové premiéry nového provedení modelu Škoda Fabia bude v březnu 2018 mezinárodní autosalon v Ženevě. Úspěšný malý vůz má ve výrobním programu české automobilky klíčovou pozici. Od roku 1999 byly na celém světě prodány více než čtyři miliony vozů Škoda Fabia.
Jen její třetí generaci zvolilo více než 500 000 zákazníků. Během minulého roku se pak Fabia v prodejnosti umístila na třetím místě s celkovým počtem 206 500 prodaných kusů, což oproti minulému roku znamená nárůst o 2,1 %. Lépe než Fabia si tak v prodejnosti vedl už jen Superb.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?