Mladoboleslavská automobilka oficiálně potvrdila příchod omlazené Škody Fabia a vypustila do světa její první náčrt. Na oficiální premiéru si však budeme muset počkat až do autosalonu v Ženevě, který se bude konat v březnu tohoto roku.
Ústředními motivy aktuální modernizace modelu Škoda Fabia jsou svěží designové prvky a moderní technologie. Nově tvarovaná příď s LED světlomety dodává vozu výraznější vzhled. Poprvé jsou pro tento model v nabídce i zadní svítilny s technologií LED. Inovovaná Škoda Fabia kromě toho nabízí i nová ‚Simply Clever‘ řešení.
Dějištěm světové premiéry nového provedení modelu Škoda Fabia bude v březnu 2018 mezinárodní autosalon v Ženevě. Úspěšný malý vůz má ve výrobním programu české automobilky klíčovou pozici. Od roku 1999 byly na celém světě prodány více než čtyři miliony vozů Škoda Fabia.
Jen její třetí generaci zvolilo více než 500 000 zákazníků. Během minulého roku se pak Fabia v prodejnosti umístila na třetím místě s celkovým počtem 206 500 prodaných kusů, což oproti minulému roku znamená nárůst o 2,1 %. Lépe než Fabia si tak v prodejnosti vedl už jen Superb.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.