Vzezření tohoto „zabijáka“ je skutečně impozantní, zepředu vypadá, zásluhou mohutného nárazníku, že by „zadávil“ veškerou automobilovou produkci co se mu připlete do cesty. Pozadu není ani široký muskulativní postoj jenž zajišťují nástavce blatníků a prahů, na zádi najdeme nový nárazník s otvory pro čtveřici výfukových koncovek. Změn doznala i kapota motoru s otvory pro odvod horkého vzduchu.
Kola dělají auto, to si zřejmě opakovali několikrát konstruktéři od TechArtu a vybavili MAGNUM Concept koly, za jejichž velikost by se snad s trochou nadsázky nemusel stydět ani kombajn. Jejich rozměry jsou 22“ a jsou obuta do pneumatik 295/20 ZR 22, umožňující maximální rychlost 300 km/h.
Nejvýkonnější verze Cayennu od TechArtu bude mít naladěn vidlicový osmiválec na výkon 600 koní a točivý moment 865 Nm. S ním pak zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,5 sekundy a vyvine maximální rychlost 292 km/h.
Foto: TechArt
Brutální Cayenne od TechArtu
Další lahůdku v podobě upraveného Porsche Cayenne představil na essenské AutoShow německý úpravce TechArt.
Doporučit článek
Další zprávy
-
MS v ledním hokeji: Česko - Kanada 3:4. Češi poprvé s Pastrňákem, rozhodlo prodloužení
-
Fico má po další kontrole. Atentát na premiéra řešili slovenští poslanci
-
Felix Slováček šokuje: Dáda je prý ve vlastním světě s Vietnamcem a vínem!
-
Petra Svoboda vyprovodila manžela (†39) na poslední cestu! Dorazily hvězdy Novy
-
Petra Svoboda vyprovodila manžela (†39) na poslední cestu! Dorazily hvězdy Novy
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?