Pod kapotou se bude vzpínat přeplňovaný čtyřválec 2,3 l, který produkuje 270 koní výkonu a přenáší je v případě potřeby na všechna čtyři kola. Standardně je veškerý výkon dávkován na 18-ti palcová kola přední nápravy. Elektronicky je však přiřaditelný pohon kol na zadní nápravě, takže je možno rozdělit sílu na obě nápravy v poměru 50:50.
Samozřejmostí u sportovního vozu jsou speciální litá kola, sportovní sedadla, snížený a přituhlý podvozek nebo několik spoilerů pro vytvoření dokonalé vizáže dramaticky vzhlížejícího modelu.
Při jízdě vám padne do ruky „knipl“ šestistupňové manuální převodovky, která svým dílem přispěje k drtivé akceleraci z 0 na 100 km/h za 6,6 sekundy a na vytočenou šestku „poletíte“ rychlostí 240 km/h.
Foto: Mazda
MAZDASPEED6 - bonbónek pro Američany
V příštím roce na začátku léta se na americkém trhu začne prodávat MAZDASPEED6 a podle výrobce půjde o tu nejvyšší úroveň potěšení ze sportovní jízdy.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Češi si na MS vychutnali Dány. Porazili je 7:4
-
Ze slov atentátníka mrazí! Proč útočil na Fica?
-
Kdo je Juraj Cintula, útočník, který střílel na Fica?
-
Fico krvácel do břicha. Lékaři ho stále operují
-
Atentátníkem, který střílel na Fica, má být slovenský spisovatel
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?