Colt uspěl proti soupeřům závěrečného finále, kterými byly vozy Fiat Idea, Kia Picanto, Lancia Musa, Peugeot 1007, Renault Modus a Smart Forfour. Colt na čtenáře nakonec udělal největší dojem – zejména v oblasti kvality zpracování, flexibility, komfortu, vnitřního prostoru, a snadného ovládání panelu.
Nezávislá komise se skládá z 24 renovovaných expertů, motoristických profesionálů a dalších významných osobností. Zatímco automobiloví jezdci hodnotí kritéria související s jízdní dynamikou, jako výkon motoru a ovladatelnost, zkušení techničtí experti hodnotí prvky jako je kvalita zpracování, bezpečnost, náklady na opravy a dopad na životní prostředí. „Neodborné“ známé osobnosti v porotě hodnotí vůz z pohledu vlastností, jako je vnější a vnitřní interiér vozu, jednoduchost ovládání, komfort, vnitřní prostor a value for money (= získaná hodnota za vynaložené peníze).
Mitsubishi získalo ocenění „Goldenes Lenkrad“ v minulosti již třikrát – v roce 1984 za Galant, v roce 1988 za druhou generaci Coltu a v roce 1992 za prvního nástupce svého klasického off-roadu, za Pajero.
V roce 2004 prestižní ocenění „Goldenes Lenkrad“ vyzvedlo Colt jako vedoucí značku co do kvality a inovací. „Goldenes Lenkrad“ je již třetím oceněním pro Colt, který byl také zvolen „Autem roku 2005“ dánským klubem automobilových novinářů, a dále pak „Kompaktním vozem roku 2004“ časopisem ANWB (= časopis holandské automobilové asociace).
Zcela nový Colt se od svého uvedení na trh dostal již ke 13 000 zákazníkům. Naposledy byl uveden se strategicky důležitými pohonnými jednotkami, a to dieselovým motorem 1,5 l a benzinovým motorem 1,1 l. Po zahájení prodejů ve Velké Británii, Skandinávii a východní Evropě, bude následovat západní Evropa, kde budou uvedeny Colt CZ3 a Colt CZT v prvním kvartálu 2005.
Zdroj: Tisková zpráva Auto Palace Group
Foto: Mitsubishi Motors