..modely většinou pro některého z velkých výrobců, zveřejnilo informace o produkci 75 kusů své studie Enjoy.
Pininfarina má k tomu ovšem zvláštní důvod - v příštím roce oslaví jeho studio 75. narozeniny, a tak se Enjoy stává vhodným dárkem pro italskou společnost.
Tento dvousedadlový roadster byl poprvé představen na Ženevském autosalonu 2003 a ihned tam vzbudil nadšené ohlasy.
Studio Pininfarina je spojováno především jako dvorní designér značky Ferrari, jenže pod kapotou nenajdete motor se znakem vzpínajícího se koně, ale agregát od japonské Toyoty. Jedná se o 1,8 litrový čtyřválec VVT-i s variabilním časováním ventilů o výkonu 141 kW, který 850 kg těžký Enjoy rozjede z 0 na 100 km/h za 5,2 sekundy a udělí mu maximální rychlost 250 km/h.
Foto: Pininfarina
Pininfarinův Enjoy se dočká výroby!
Nestává se příliš často, aby se představený koncept dostal do výroby. Proto je v celku překvapující že designérské studio Pininfarina, tvořící..
Doporučit článek
Další zprávy
-
Vztah Jennifer Lopez a Bena Afflecka spějě ke konci? Údajně se chystá rozvod!
-
Král Karel III. pojede do Francie! Zúčastní se akcí na výročí vylodění spojenců
-
Paul McCartney se zapsal do historie! Je prvním britským miliardářem mezi hudebníky!
-
Rodinná válka je u konce? Britney Spears je samé překvapení!
-
Vztahy mezi královskou rodinou jsou na bodem mrazu. Překvapivě za to ale nemůže Harry!
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?