Chystá se vybudovat prodejní a servisní síť ve všech velkých a významných městech, kde je podle Toyoty velká poptávka po luxusních vozech, které byly pro čínské obyvatele ještě v nedávné minulosti velkým tabu.
S touto novou sítí chce japonský výrobce zvýšit svůj podíl na čínském trhu na 10 procent v roce 2010, což by byl pětinásobný nárůst proti současnému stavu. První pobočky mají vzniknout ve městech Peking, Shangai, Guangzhou, kde prudce rostou příjmy obyvatelstva.
Předpokládané roční objemy prodejů Lexusů na čínském trhu jsou podle vrchních představitelů automobilky kolem 10 000 vozů a více.
Foto: Lexus
Lexus nechce zaspat rostoucí trh v Číně
Zájem o rostoucí a nenasycený trh s osobními automobily v Číně projevila také Toyota, a to se svou luxusní divizí – Lexusem.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Vztah Jennifer Lopez a Bena Afflecka spějě ke konci? Údajně se chystá rozvod!
-
Král Karel III. pojede do Francie! Zúčastní se akcí na výročí vylodění spojenců
-
Paul McCartney se zapsal do historie! Je prvním britským miliardářem mezi hudebníky!
-
Rodinná válka je u konce? Britney Spears je samé překvapení!
-
Vztahy mezi královskou rodinou jsou na bodem mrazu. Překvapivě za to ale nemůže Harry!
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?