Chystá se vybudovat prodejní a servisní síť ve všech velkých a významných městech, kde je podle Toyoty velká poptávka po luxusních vozech, které byly pro čínské obyvatele ještě v nedávné minulosti velkým tabu.
S touto novou sítí chce japonský výrobce zvýšit svůj podíl na čínském trhu na 10 procent v roce 2010, což by byl pětinásobný nárůst proti současnému stavu. První pobočky mají vzniknout ve městech Peking, Shangai, Guangzhou, kde prudce rostou příjmy obyvatelstva.
Předpokládané roční objemy prodejů Lexusů na čínském trhu jsou podle vrchních představitelů automobilky kolem 10 000 vozů a více.
Foto: Lexus
Lexus nechce zaspat rostoucí trh v Číně
Zájem o rostoucí a nenasycený trh s osobními automobily v Číně projevila také Toyota, a to se svou luxusní divizí – Lexusem.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Karel Šíp a slovo bavič? Suchý prozradil, kdo na něj byl alergický!
-
ZOO Praha bude zase hledat jméno. Narodilo se mládě orangutana
-
Princezna Charlotte: Nová fotka od maminky jako dárek k dnešním narozeninám!
-
Po trati v Česku se řítil vlak bez strojvedoucího. Jízda skončila vykolejením
-
Neústupná Kateřina Brožová: Chce spravedlnost kvůli smrti Jordyho!
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?
-
Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem