Její hlavní zbraní pro letošní rok je, podle vicepresidenta marketingu v USA Jamese Lentze, model velkého pickupu – Tundra.
S příchodem nové Tundry s větší ložnou plochou a čtyřmi dveřmi (Double Cab) se Toyota stala vážným konkurentem domácích výrobců v tomto pro americké motoristy oblíbeném a velmi prestižním segmentu.
Toyota letos předpokládá prodej 120 000 Tunder, přičemž polovina z nich má připadnout právě na čtyřdveřové verze. Prodeje japonské značky na trhu v USA v prvních čtyřech měsících vzrostly oproti loňskému roku o 7,9 procent na 526 021 prodaných vozů.
Foto: Toyota
Toyota spoléhá na Tundru
Japonská Toyota se chystá do boje o další zákazníky na americkém kontinentu, nejsilnějším světovém trhu s automobily.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Hanychová hned po soudu naložila Soukupovi! Řekla, co je nejsmutnější
-
Monika Leová byla strachy bez sebe: Pád syna na beton!
-
Bouřlivé počasí udeří už odpoledne! Na co se máme připravit?
-
Robert Fico už není v ohrožení života, oznámili lékaři!
-
Zdena Studenková má 70: Slavná slovenská herečka slaví kulatiny!
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?