Její hlavní zbraní pro letošní rok je, podle vicepresidenta marketingu v USA Jamese Lentze, model velkého pickupu – Tundra.
S příchodem nové Tundry s větší ložnou plochou a čtyřmi dveřmi (Double Cab) se Toyota stala vážným konkurentem domácích výrobců v tomto pro americké motoristy oblíbeném a velmi prestižním segmentu.
Toyota letos předpokládá prodej 120 000 Tunder, přičemž polovina z nich má připadnout právě na čtyřdveřové verze. Prodeje japonské značky na trhu v USA v prvních čtyřech měsících vzrostly oproti loňskému roku o 7,9 procent na 526 021 prodaných vozů.
Foto: Toyota
Toyota spoléhá na Tundru
Japonská Toyota se chystá do boje o další zákazníky na americkém kontinentu, nejsilnějším světovém trhu s automobily.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Karel Šíp a slovo bavič? Suchý prozradil, kdo na něj byl alergický!
-
ZOO Praha bude zase hledat jméno. Narodilo se mládě orangutana
-
Princezna Charlotte: Nová fotka od maminky jako dárek k dnešním narozeninám!
-
Po trati v Česku se řítil vlak bez strojvedoucího. Jízda skončila vykolejením
-
Neústupná Kateřina Brožová: Chce spravedlnost kvůli smrti Jordyho!
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?
-
Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem