..v anglickém Wokingu vytvořili nové zkušební zákaznické centrum, určené zatím především pro majitele supersportovních vozů Mercedes-Benz SLR McLaren.
Centrum je postaveno na míru jen pro vozy 21. století, tedy zmíněného supersportu SLR a následujících modelů. Systém prodeje vozů a péče o zákazníka je postaven na základech projektu PLM (Personal Liaison Manager), který byl poprvé zaveden a osvědčil se u prodejů luxusních limuzín Maybach.
Každý majitel nového vozu dostane k dispozici svého vlastního managera, na kterého se může obrátit prostřednictvím telefonního čísla uloženého v palubním telefonu. Určený manager musí být k dispozici v kteroukoli dobu a k jeho povinnostem patří i služby, jenž se netýkají přímo produktu automobilky, jako např. zajištění podpory a pomoci při návštěvě důležitých kulturních nebo sportovních událostí. Manageři jsou zaškoleni pomocí různých kurzů a seminářů a musí ovládat alespoň dva nebo tři světové jazyky.
Osobní manager pro majitele SLR
Partnerské společnosti Mercedes-Benz a McLaren přichází s novinkou pro movité zákazníky. V centru společnosti McLaren..
Doporučit článek
Další zprávy
-
Těhotná Gabriela Lašková: Špatně od rána do večera! Kdy přišla úleva?
-
TRAGÉDIE na lince z Londýna. Letoun se dostal do turbulencí, jeden mrtvý
-
MS v ledním hokeji: Česko - Kanada 3:4. Češi poprvé s Pastrňákem, rozhodlo prodloužení
-
Fico má po další kontrole. Atentát na premiéra řešili slovenští poslanci
-
Felix Slováček šokuje: Dáda je prý ve vlastním světě s Vietnamcem a vínem!
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?