..značce Ford změnit image.
Ford GT nebude v prodeji dříve než v létě letošního roku, ale americký výrobce již zaznamenává užitek z marketingové strategie před vypuštěním vozu na trh.
Tento 500 koňový sporťák nebude zrovna výnosným artiklem pro společnost Ford, vyjede v pouhých 3 500 exemplářích za dva výrobní roky, Fordu ale jde tímto modelem především o posílení image značky, což se má výrazně projevit na zájmu o všechny modely Fordu.
Ford investoval významnou částku do reklamy již začátkem roku, kdy zaplatil 60-ti sekundový spot při finále amerického Super Bowlu, jednomu z nejsledovanějších přenosů v roce. Průměrná částka za 30 sekund reklamního času při tomto finále se přitom pohybuje okolo 2,25 mil. $ . Reklamní spot pro nový Ford GT se tak vyšplhal na částku kolem 120 mil. Kč. Cena vozu bude dosahovat 139 995 $ (přibližně 3 737 000,-Kč).
Foto: Ford
Ford mění image!
Automobilka Ford počítá s tím, že vypuštěním jejího supervozu Ford GT pomůže..
Doporučit článek
Další zprávy
-
Exploze ve vojenském areálu Libavá: Jeden mrtvý a několik zraněných!
-
TrollWall AI už slaví úspěch i v zahraničí! Před škodlivým obsahem chrání stále více společností
-
Vražda v Ústí nad Labem: Policie prozradila, co se v noci stalo
-
Lucie Šlégrová prozradila recept na šťastné manželství
-
Začátek konce Jaromíra Soukupa je tady? Dnešek má přinést zásadní změnu!
-
TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!
-
TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?