Oproti roku 2002 tak tato aliance zvýšila prodej automobilů o 4,2 procenta, když Renault prodal 2 388 958 vozů a Nissan 2 968 357 automobilů.
Podíl na celosvětovém trhu nyní dosahuje celkově 9,3 procenta (4,1 % pro Renault a 5,2 % pro Nissan), což tuto alianci řadí mezi nejvýznamnější výrobce automobilů na světě.
Spojením těchto dvou automobilek získaly obě značky možnost rychleji a efektivněji expandovat na nové trhy. Zajímavý se zdá být výrazný nárůst u Nissanu a mírný pokles u celkového prodeje Renaultu.
Porovnání prodejů v předchozích letech
------------------2003-------2002-----2002/2003
Renault Group...2,388,958..2,404,977.....-0.7%
Nissan Group....2,968,357..2,735,932.....+8.5%
Renault-Nissan..5,357,315..5,140,909.....+4.2%
Bilance prodeje u aliance Renault - Nissan
Společná aliance Renaultu a Nissanu dosáhla v loňském roce celkového prodeje 5,3 milionu automobilů.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Všichni ho známe, jaký je ale princ William v soukromí? Zdroj z královského paláce promluvil!
-
Před 30 lety zahynul legendární Ayrton Senna: Vzpomíná na něj celý svět
-
Pink před jejími koncerty okradli!
-
Freddie Mercury překvapivě nikdy neměl být zpěvákem!
-
Richard Gere přiznal: Neměl jsem peníze na jídlo, hladověl jsem!
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?
-
Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem