Flextreme přenáší technologii Ampery do vyšší střední třídy a to vše je zabaleno do atraktivního aerodynamického designu. Vůz narostl do délky na 4762 mm, na šířku má 1871 mm a vysoký je pouhých 1308 mm. Skvělou aerodynamiku potvrzuje koeficientem aerodynamického odporu Cd 0,22. Vzhledově připomíná Flextreme spíše velké kupé GT, zadní dveře jsou šikovně zamaskovány. Zásuvka pro dobíjení akumulátorů je vtipně schována za znakem automobilky na přídi vozu. Nemohly chybět ani proti sobě otvírané dveře FlexDoors.
Konstruktéři, ve snaze o snížení hmotnosti, použili na výrobu karoserie uhlíkové kompozity a skla nahradili polykarbonátem. To by mělo oproti klasickým konstrukcím uspořit asi 40% hmotnosti. Vůz je koncipován jako čtyřmístný, používá pneumatiky rozměru 195/45 R 21 s nízkým odporem valení.
K pohonu je využit elektromotor o výkonu 163 koní pohánějící přední nápravu. Flextreme je vybaven lithiovými články o kapacitě 16kWh. Články lze snadno dobít ze zásuvky s napětím 230V na plnou kapacitu za pouhé tři hodiny. Na čistě elektrický pohon dojede Flextreme jen do vzdálenosti 60 km. Zážehový motor 1,4 litru o výkonu 72 koní funguje jako generátor a prodlužuje akční rádius vozu na 500 km. Benzinová jednotka spolyká na 100 km jen 1,6 litru paliva při emisích 40g/km.
Dynamické parametry konceptu nejsou vůbec zlé - zrychlí z nuly na stovku pod 9 sekund a dokáže se rozjet až na rychlost přes 200 km/h.
Opel Flextreme GT/E Concept - placka na baterky
Koncept Opelu pro Ženevu nese šílený název Flextreme GT/E Concept. Nejedná se o nic jiného než další hybridní vůz. Technicky vychází z konceptu Ampera.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Zlověstné signály z královského paláce: Je na tom král lépe než princezna Kate?
-
Za atentát na Fica do vazby. Útočník Juraj C. poprvé stanul před soudem
-
Agáta Hanychová naznačila spiknutí! Co udělali Soukup s Prachařem?
-
Novinky o Ficovi: Kaliňák promluvil o pozitivní prognóze!
-
Pavel Novotný a ODS? Rozhodnutí strany o jeho členství se blíží?
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?