Komunikační a sociální síť Facebook má jen v České republice přes jeden milion profilů, což je nezanedbatelná uživatelská základna pro jakoukoliv reklamu. To si zřejmě uvědomilo i ministerstvo dopravy, které zde v uplynulých dnech spustilo stránku kampaně Nemyslíš – zaplatíš! (odkaz).
Ta doteď eviduje více než 86 tisíc fanoušků a čtenáři zde najdou pohromadě veškeré informace o kampani včetně propíraných videí a mnohdy nepěkných fotografií ostatních uživatelů. Neméně nepěkná je i aplikace s názvem „Dožiju se konce roku?“, kde každý z vás může zjistit, zda při svém způsobu jízdy do konce roku zemře při dopravní nehodě. Drsné? Ano, ale život na silnicích takový být umí. A bez slitování.
TIP: AutoRoad.CZ na Facebooku – staňte se naším fanouškem!
Dle ministerstva je hlavním cílem facebookové kampaně upozornit řidiče na rizika související se závěrečným obdobím roku, kdy se zhoršuje sjízdnost silnic, zmenšuje viditelnost a stále mnoho řidičů jezdí na letních pneumatikách. Facebook je navíc ideální prostředek pro komunikaci s nejrizikovější skupinou mladých a nezkušených řidičů.
Kampaň Nemyslíš – zaplatíš! objevuje kouzlo Facebooku
Diskutovaná bezpečností kampaň Nemyslíš – zaplatíš! přichází na další způsob propagace. Tentokrát ministerstvo dopravy cílí na statisíce řidičů na Facebooku.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Karel Šíp a slovo bavič? Suchý prozradil, kdo na něj byl alergický!
-
ZOO Praha bude zase hledat jméno. Narodilo se mládě orangutana
-
Princezna Charlotte: Nová fotka od maminky jako dárek k dnešním narozeninám!
-
Po trati v Česku se řítil vlak bez strojvedoucího. Jízda skončila vykolejením
-
Neústupná Kateřina Brožová: Chce spravedlnost kvůli smrti Jordyho!
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?
-
Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem