Soutěž probíhala na webových stránkách Citroenu a u jednotlivých autorizovaných prodejců od 1.10. do 31.10.2003. Celkem se soutěže zúčastnilo 1717 respondentů, kteří prokázali obdivuhodnou kreativitu a zaslali své návrhy na nejlepší slogan.
Výhercem hlavní ceny – červeného Citroenu C2 se stal pan Jan Malý ze Semic a jeho vítězný slogan charakterizující C2 zní: „Malý velký dravec“. Dalších 9 nejlepších sloganů bylo oceněno modelem vozu C2.
Pan Malý dnes ve svém novém voze spokojeně odjel domů do Semic a „Cé dvojka“ tak pod vánočním stromečkem jistě potěší celou rodinu.
Citroën CR
Citroën C2 pod stromeček do Semic
Společnost Citroën dnes předala hlavní výhru v soutěži o nejlepší slogan, který charakterizuje vůz Citroën C2
Doporučit článek
Další zprávy
-
Za atentát na Fica do vazby. Útočník Juraj C. poprvé stanul před soudem
-
Agáta Hanychová naznačila spiknutí! Co udělali Soukup s Prachařem?
-
Novinky o Ficovi: Kaliňák promluvil o pozitivní prognóze!
-
Pavel Novotný a ODS? Rozhodnutí strany o jeho členství se blíží?
-
Bouřlivé počasí o víkendu: Meteorologové řekli, kdy a kde hrozí nejsilnější bouřky
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?