Pod kapotou auta, které se tváří drsně již na pohled, bude známá 1,4 T-jet, tedy přeplňovaná 1,4. Její standardní výkon je 135 koní, to ale Abarthu nestačilo. Dalším vývojem bylo možné dosáhnout hned 160 koní. Točivý moment je 230 Nm.
Abarth je s manuálním pětikvaltem schopen dosáhnout stovky za 7,4 a maximální rychlost je na 211 km/h. Standardní 1,4 T-jet má uvedené hodnoty 7,9 s a 205 km/h.
Otevírací edice se vyrobí jen 100 kusů a k tomu budou všechny určeny jen pro trh v Itálii. Dostanou buď bílou, nebo zajímavou titanovou barvu a je možné dodat na střeše vzorek šachovnice. Je-li políček opravdu 64, o tom se tisková zpráva nezmiňuje.
Jak na tom bude pětistovka s jízdou, to je těžké říct, v posledním testu se nám totiž příliš nezdál...
A my budeme muset dál čekat na opravdový Abarth, předpovědi slibují výkon blížící se ke dvěma stovkám koní...
Fiat 500 Abarth Opening Edition - vnadí...
Celý svět čeká na malého, zato naposilovaného prcka se jménem 500 Abarth. Fiat si toho je vědom, proto vnadí naše pohledy limitovanou edicí, která nám ukáže, co můžeme od ostré pětistovky čekat za kousky.
Doporučit článek
Další zprávy
-
TRAGÉDIE na lince z Londýna. Letoun se dostal do turbulencí, jeden mrtvý
-
MS v ledním hokeji: Česko - Kanada 3:4. Češi poprvé s Pastrňákem, rozhodlo prodloužení
-
Fico má po další kontrole. Atentát na premiéra řešili slovenští poslanci
-
Felix Slováček šokuje: Dáda je prý ve vlastním světě s Vietnamcem a vínem!
-
Petra Svoboda vyprovodila manžela (†39) na poslední cestu! Dorazily hvězdy Novy
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?