Stotřicetigramový zákon je pro automobilky pohroma. Třeba takový Aston Martin, který si zakládá na dvanáctiválcovém portfoliu, je tímto velmi znevýhodněn. Jak z toho ven?
Aston údajně uvažuje, že od Mercedesu zakoupí některá řešení. Mohly by to být motory V6 a V8, protože na vývoj vlastních nemá malá automobilka peníze. Druhým řešením pak zakoupení hybridního systému k těmto motorům.
Pokud by se podařilo do vozu dostat Li-Ion baterie, které jsou oproti konvenčním mnohem lehčí, nemusel by být negativní efekt tak vysoký. Jak víme z testu Lexusu, elektromotor se s benzínovým motorem umí vhodně doplňovat. U spíše GT než puristických sporťáků se potom nějaké to kilo navíc snese. A to nemluvím o sedanu Rapide.
Aston Martin se poohlíží po hybridu
Snad každá sportovní automobilka se třese před úředníky z Bruselu a jejich kulatými razítky. Radikální a direktivní snižování emisí je pro ně nebezpečné, proto se i Aston Martin rozhodl pátrat po ekologičtějších řešeních
Doporučit článek
Další zprávy
-
Vlastimil Harapes (†77): Dojemná zmínka v parte! Končí jedna epocha
-
Vlastimil Harapes (†77): Dojemná zmínka v parte! Končí jedna epocha
-
MS v hokeji: Policie dopadla několik podvodníků! Za falešné lístky hrozí vězení
-
Kate bojuje s rakovinou: Princezna potřebuje dvě věci, pak přijde zelená od lékařů!
-
Kate bojuje s rakovinou: Princezna potřebuje dvě věci, pak přijde zelená od lékařů!
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?