Veyron, žijící legenda na čtyřech kolech. Jestli si někdo bude z této dekády pamatovat alespoň jedno auto, je velká pravděpodobnost, že půjde právě o Veyron. Snad o žádném jiném voze se nepopsalo tolik papírů (a počítačových obrazovek).
I tato aura, rozprostírající se kolem každého z těchto vozů, je jedním z důvodů, proč se Veyrony prodávají nebývale dobře. Ačkolv je jejich cena v astronomických a pro běžné smrtelníky neochopitelných výšinách, odbyt je zajištěn.
Jeden z nejrychlejších vozů světa stojí kolem 1,2 milionu euro a na slušnou cenu mu nepomůže ani současný velmi příznivý kurs.
Přesto je již z plánované produkce 300 kusů rovných 220 objenáno a zaplaceno, z toho 132 aut je již vyrobeno. To vše během pouhých dvou let.
Výroba je zajištěna až téměř do konce roku 2009. Kdo si tedy objedná jeden z posledních osmdesáti vozů, nedostane ho dříve než za 20 měsíců.
Za dobrý odbyt mohou i speciální série, jakými jsou Pur Sang nebo Hermés. Navíc Bugatti má již 32 prodejních míst včetně Číny, Ruska a Jižní Koreje.
Je pravděpodobné, že neutichající poptávku bude chtít vedení uspokojit dalšími verzemi Veyronu, ve hře je proto ještě omezenější verze targa. Co bude po Veyronu, to je zatím ve hvězdách.
Veyronů jsou prodány tři čtvrtiny
O supervůz Bugati Veyron je tak velký zájem, že je automobika téměř nestíhá vyrábět. Již tři čtvrtiny z plánované produkce jsou prodány a nedá se přepokládat, že by posledních 80 kusů nenašlo své majitele.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Vztah Jennifer Lopez a Bena Afflecka spějě ke konci? Údajně se chystá rozvod!
-
Král Karel III. pojede do Francie! Zúčastní se akcí na výročí vylodění spojenců
-
Paul McCartney se zapsal do historie! Je prvním britským miliardářem mezi hudebníky!
-
Rodinná válka je u konce? Britney Spears je samé překvapení!
-
Vztahy mezi královskou rodinou jsou na bodem mrazu. Překvapivě za to ale nemůže Harry!
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?