Odezva zákazníků je výrazně vyšší, než sám Nissan předpokládal. O Dualis projevovali potenciální zákazníci díky příjemnému designu, užitným hodnotám a slibované výbavě slušný zájem od samého začátku, ale střídmý odhad byl někde u 2000 vozů měsíčně.
Dualis je navržen jako crossover přizpůsobený městským podmínkám, dá se říci, ušitý Japoncům na míru. Dokazuje to koneckonců i mírně větší zájem o vozy s poháněnou přední nápravou. 47% zákazníků pak mělo zájem o pohon všech čtyř kol. Z barev exteriéru je největší zájem o kovovou černou a diamantovou stříbrnou...
Crossover Nissan Dualis překvapil i výrobce
Nissan Dualis, zástupce středně velkých vozů třídy crossover, má za sebou velmi silný start. Do prodeje byl uveden v Japonsku 23. května a za pouhý týden obdržel výrobce na 5000 objednávek!
Doporučit článek
Další zprávy
-
Těhotná Gabriela Lašková: Špatně od rána do večera! Kdy přišla úleva?
-
TRAGÉDIE na lince z Londýna. Letoun se dostal do turbulencí, jeden mrtvý
-
MS v ledním hokeji: Česko - Kanada 3:4. Češi poprvé s Pastrňákem, rozhodlo prodloužení
-
Fico má po další kontrole. Atentát na premiéra řešili slovenští poslanci
-
Felix Slováček šokuje: Dáda je prý ve vlastním světě s Vietnamcem a vínem!
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?