Vnější design navazuje na studii z autosalonu ve Frankfurtu a vyznačuje se mohutným otvorem vstupu vzduchu, který je opatřený mřížkou se strukturou včelí plástve, a speciálními koly 17’’, kterými jsou vidět ventilované kotoučové brzdy o průměru 312 a 285 mm.
Logo TDI na předním blatníku prozrazuje, že pod kapotou se konzumuje nafta, ovšem její „strávník“ není jen tak ledajaký. Jedná se totiž o nejvýkonější verzi motoru 2.0 TDI, která dosahuje největšího výkonu 125 kW a točivého momentu 350 N.m. Se šestistupňovou ručně řazenou převodovkou zrychluje Altea FR z klidu na 100 km/h za 8,6 s a dosáhne nejvyšší rychlosti 208 km/h. Přitom si vystačí s 5 litry nafty na 100 km (kombinovaná spotřeba). Altea FR přijde zájemce o velmi svižný a přitom úsporný minivan na 737 900 korun.
Seat Altea FR: Pěkně nabroušený minivan
Španělský SEAT rozšiřuje nabídku kompaktního minivanu Altea o sportovní verzi FR.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Vztah Jennifer Lopez a Bena Afflecka spějě ke konci? Údajně se chystá rozvod!
-
Král Karel III. pojede do Francie! Zúčastní se akcí na výročí vylodění spojenců
-
Paul McCartney se zapsal do historie! Je prvním britským miliardářem mezi hudebníky!
-
Rodinná válka je u konce? Britney Spears je samé překvapení!
-
Vztahy mezi královskou rodinou jsou na bodem mrazu. Překvapivě za to ale nemůže Harry!
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?