Celosvětovou oblíbenost značky Toyota potvrzuje model RAV4 na druhém místě, který navíc jako jeden z mála vozů zaznamenal navzdory koronavirové pandemii loni růst. Jeho prodeje stouply o 1,9 procenta na 971 516 prodaných aut. Třetí je Honda-CRV, následuje Honda Civic a Volkswagen Tigian. Šestá pak skončila s téměř 600 000 prodanými vozy limuzína Camry.
Toyota byla zároveň nejprodávanější značkou na světě s 8,06 milionu vozů, což představuje tržní podíl 10,1 procenta. Celá skupina Toyota Group zahrnující i značku Lexus, pak skončila s 8,9 milionu prodaných aut druhá za Volkswagen Group.
Corolla kraluje prodejnímu žebříčku již od roku 2004. V České republice si v minulém roce Corollu pořídilo 2 354 zákazníků. Z toho 1 293 se rozhodlo pro ekologický hybridní pohon.
Vůz nižší střední třídy s délkou 4,6 metru je v nabídce ve třech karosářských provedeních. Vedle čtyřdveřového sedanu a pětidveřového hatchbacku je k dostání ještě v prodloužené kombi verzi pod označením Touring Sports.
Současná generace je postavena na podlahové plošině GA-C coby produkt globální architektury TNGA (Toyota New Global Architecture). V nabídce je s konvenčním benzínovým nebo hybridním pohonem.