Krásné kupé E30 M3 začalo svou kariéru v roce 1989, kdy opustilo brány továrny ve stejné barvě. Později BMW dostalo žlutý celolak a tím úpravy zdaleka nekončí. Mezi další úpravy paří tónovaná okna, tmavě podbarvené světlomety a nastavitelné zadní křídlo z uhlíkových vláken. Celkový dojem dokreslují černě lakovaná 17 palcová kola Forester, která obouvají pneumatiky Hankook Venus V12 EVO2.
Úpravy se netýkají pouze vzhledu. Změny nastaly také na podvozku, kde nyní můžeme najít vzpěry Racing Dynamics, pružiny H&R, tlumiče Bilstein a stabilizační tyče Ireland Engineering. O bezpečné zastavení vozu se starají brzdové kotouče od renomovaného výrobce Brembo.
To nejdůležitější se však odehrálo pod kapotou. Původní čtyřválce 2,3 litru 220 koní byl nahrazen řadovým šestiválcem z novější generace "eM trojky". Vysokootáčkový motor nabízí v sérii výkon 321 koní, což je oproti originální E30 M3 nárůst o nezanedbatelných 101 koní. Tento konkrétní motor byl ale dále upravován. Zmínit můžeme laděné výfukové svody, potažené tepelnou izolací a nebo odlehčený setrvačník. Stádo s počtem hlav výrazně převyšující počet 300 roztáčí zadní kola prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky S50.
Přesnou cenu tohoto, v USA prodávaného skvostu , se nám zjistit nepodařilo. Ale vzhledem k exkluzivitě a nájezdu pouhých 14 500 km nebude částka nikterak nízká.