Automobily BMW M3 jsou léty osvědčeným sportovním náčiním, se kterým si můžete užít spoustu legrace na silnicích i na okruhu. Automobilka však dlouho preferovala styl před praktičností a tak byl tento model roky dostupný pouze jako sedan či kupé, brzy by se ale nabídka mohla rozrůst ještě o kombík, po kterém část zákazníků dlouho marně volala.
Web Autocar totiž ve svém článku naznačuje, že automobilka potřebuje model, který by se mohl postavit konkurenci v podobně Audi RS4 nebo Mercedes-AMG C63 Estate. Neoficiální zdroje přímo z automobilky pak uvádí, že by se této role mohl chopit model M3 - tedy v provedení kombi.
Mnoho lidí věří, že právě nyní by mohl být vhodný čas pro uvedení modelu M3 v provedení kombi. Ostatně konkurenční výkonné modely s touto karoserií slaví ve světě celkem slušný úspěch. Mnichovská automobilka už navíc o této možnost uvažovala na přelomu tisíciletí, kdy mělo dokonce dojít ke stavbě konceptu. K výrobě sériového modelu ale nakonec nedošlo. Samotná stavba vozu však jistě nemohla být tak náročnou.
Rozhodujícím faktorem pro tento projekt se však samozřejmě nakonec stanou čísla a ekonomické výsledky. Hlavní otázka tedy zní: Dokázalo by BMW M3 kombi přitáhnout dostatek zájemců, aby se obhájily náklady na vývoj a produkci?
My si odpověď hádat netroufáme, ovšem podle webu TheDrive by vývoj nového modelu M3 kombi nemusel být zas tak náročný. Základní techniku by zřejmě stačilo jen přenést z karoserie sedan do karoserie kombi a drobné ladění odlišností už by nemuselo být příliš náročné časově ani finančně. Tedy minimálně na první pohled.
Teoreticky by tedy výroba modelu M3 kombi dávala smysl, ovšem na výsledek rozhodnutí automobilky si nejspíš budeme muset ještě chvíli počkat. Přesto to podle nás rozhodně není špatný nápad a fandíme mu.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.