Restaurovaná karoserie krásného roadsteru stojí na speciálně pro tento vůz, postaveném rámu. Zcela nový rám umožnil využít podvozkových dílů včetně nezávislé zadní nápravy z moderního sportovního vozu Chevrolet Corvette C7 LS3. Z téhož vozu pochází též pohonná jednotka. Pod dobovou kapotou Corvette C2 se nachází atmosférický motor V8 6,2 litru. Jeho výkon je 321 kW (437 koní) a točivý moment dosahuje hodnoty 580 N.m. Síla motoru putuje na kola zadní nápravy přes šestistupňovou manuální převodovku.
O dynamických schopnostech vozu jeho tvůrci mlčí, proto můžeme pro představu uvést, jak rychlá byla dárcovská Corvette C7 LS3. Její udávané zrychlení z 0 na 100 km/h je 4,4 s a maximální rychlost až přes 300 km/h. Není moc důvodů předpokládat, že upravená C2 bude výrazně pomalejší.
O bezpečné zkrocení velkého stáda koní se starají velkoryse dimenzované brzdy Wilwood, které se nacházejí za zakázkovými chromovanými ráfky Beyern Spartan. Lepší odezvu na plyn a především skvělý zvuk motoru má pak na starost speciálně vyrobený nerezový výfuk.
Generální ředitel Retro Designs Daniel Valjevac o svém díle řekl toto:
„Naším cílem v Retro Designs je přivést klasická auta zpět k životu a umožnit zákazníkům, aby si je bezpečně užívali bez jakýchkoli problémů, které mohou nastat u starších vozů. Náš nový C2 Stingray z roku 1965 je pro klienta, který chtěl vlastní vůz, co si zachovává styl původního vozu, ale zároveň je moderní a použitelný v dnešní době.“