Testy aut
-
Test: Škoda Octavia RS TSI - nejrychlejší nová Škoda, kterou si můžete koupit, ale ne vše je super
-
Test: DS 7 CROSSBACK 2.0 BlueHDi 180 EAT8: Nejluxusnější vůz od PSA. Ale co ten motor?
-
Test: Suzuki Grand Vitara – japonský pracant, který se do lesa rozhodně nebojí
-
Test: Škoda Kodiaq TDI 4x4, je velký medvěd a naftový dvoulitr ideální kombinace?
-
Test: Renault Clio TCe 130 EDC, nejlepší vůz ve své třídě?
-
Test: Škoda Octavia 2.0 TDI 85 kW – ideální služební vůz, který umí jezdit za 4 litry, ale...
-
Test: Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4 premium - Atmosférický čtyřválec a manuální převodovka? Tady je svět ještě v pořádku
-
Test ojetiny - Škoda Superb 2.0 TDI, za 400 tisíc manažerská limuzína
-
Test Honda Jazz e:HEV Crosstar, pro dobrodružství v městské džungli jak dělaný
-
Test ojetiny - Mazda 6 2.2 Skyactive-D - nejlepší kombi střední třídy?
-
TEST: Škoda Octavia 4 1.5 TSI - jedni jsou nadšení, druzí se zlobí. Pátrali jsme po důvodu
-
Test: Honda e Advence 17", digitální retro
-
Test Honda Jazz e:HEV Executive, malá MPV ještě nevymřela
-
Test Peugeot 3008 GT Hybrid4, dokonalý sleeper
-
Taxikářská legenda z „osmdesátek“ – Mercedes W124
-
Test: Mezigenerační srovnání Mercedesů C-class (S203 / S204). Který koupit, proč a za kolik?
-
Test Peugeot 2008 GT-line 1,5 BlueHDi 130 EAT8, naftový lvíček boduje vzhledem jak zvenčí, tak zevnitř
-
Test Hyundai Tucson ADVENTURE 1,6 CRDI DTC7, pro výlety jako stvořený
-
Test Peugeot 208 1,2 Pure Tech 130 GT-Line A8, jen krůček k dokonalosti
-
Test: DS7 Crossback 1,6 PureTech 225, francouzský elegán
-
TEST BAZAROVKY: Mercedes Benz C 200 kompressor W204 - praktický elegán pro každý den za příznivou cenu
-
Test Hyundai i30 kombi 1,4 T-GDI DTC All Inclusive, oblíbený český kombík se loučí ve vrcholné formě
-
Test Peugeot Partner 1,5 BlueHDi 130, užitkáč s výkonem "jedničkové" Fabie RS
-
Test Peugeot 208 1,5 BlueHDi 100 GT Line, zaslouženě autem roku 2020
Rubriky zpravodajství