Nové Mitsubishi L200: FARMÁŘI BEDLIVĚ ČTĚTE!

Nové Mitsubishi L200 2020 | foto: Mitsubishi Motors

Mitsubishi přesně 40 let po uvedení svého prvního jednotunového pick-upu představila v listopadu 2018 šestou generaci modelu L200. Celosvětově se tak zatím prodalo přes 4,7 milionu vozů a z toho 416 000 je v Evropě stále v provozu.

L200 se prodává ve 150 zemích světa a je současně celosvětově druhým nejprodávanějším modelem značky Mitsubishi (mezi Outlanderem a ASX) a sehrává klíčovou roli především pak ve strategickém regionu ASEAN (cca 30 % globálního trhu s pick-upy, napříč všemi značkami).

L200 nové generace spojuje spolehlivost, vylepšené schopnosti na silnici i v terénu – především díky přídavné rozdělovací převodovce systému pohonu všech kol Super Select 4WD II, nebo rozšířenému novému režimu „Off Road“ a systému HDC pro sjíždění svahů a pohodlí i výbavu na úrovni osobních automobilů. L200 reprezentuje to nejlepší ze zástupců opravdových čtyřkolek Mitsubishi – ve své formě i obsahu – a kráčí tak ve šlépějích legendárního Pajera.

Nová generace modelu L200 pro globální trhy se vyrábí v Thajsku – v největším výrobním závodu značky Mitsubishi mimo území Japonska. A „drsný a nezlomný“ model se v evropských autosalonech objeví již v září 2019.

Konstrukční filozofie ‚Engineered beyond tough‘

 „V Indonésii si L200 drží 60% podíl na trhu s pick-upy především pro báňský průmysl. V dolech i za jiných nepříznivých podmínek je absolutně klíčová odolnost konstrukce i poprodejní podpora, což jsou typicky silné stránky značky Mitsubishi,“

Koiči Namaki
Projektový ředitel, divize produktové strategie

Indonésie je jedním z mnoha trhů, kde má L200 nejlepší možnost ukázat schopnosti za nejnáročnějších provozních podmínek – ať již jde o převoz těžkého nákladu, vysoké nebo nízké teploty či extrémní terén.

Na druhé straně planety v Chile se Mitsubishi L200 stalo nejen oblíbeným pracovním strojem v báňském průmyslu, ale dokonce vévodí žebříčkům prodejů napříč všemi segmenty a kategoriemi, a to přesně ze stejných důvodů.

Prokazuje se tak význam neustálého oboustranného dialogu mezi Mitsubishi a jejími globálními zákazníky po celých čtyřicet let v rámci vývoje celkové koncepce jednotunového pick-upu Mitsubishi.

Komentuje Koiči Namaki: „Při práci na nové generaci L200 jsme se snažili uplatnit takový postup vývoje, který by napomohl k vyšší spokojenosti zákazníků.

Nové Mitsubishi L200 (1:00) | zdroj: youtube.com


To znamená, že v rámci vývoje provádíme výzkum reálných provozních podmínek, ve kterých se L200 bude používat, a pokud navíc zákazníci požadují zlepšení, věnujeme se širokému výzkumu na celém daném trhu.

 V tomto smyslu se každý trh napříč celým světem stává naším každodenním zkušebním terénem za reálných podmínek. Na základě těchto výsledků přirozeně zavádíme jednotlivá vylepšení u produktu jako takového, ale zároveň velmi pečlivě analyzujeme naše zkušební postupy. Díky neustálému opakování tohoto procesu se můžeme pochlubit tradicí čtyřicetiletého vývoje a odolností, kterou se pyšní tato nová generace L200.“

Záznamy konstruktérů Mitsubishi Motors, neustále aktualizované již od roku 1978, se tak stávají jedinečným aktivem tohoto modelu s přímými pozitivními dopady na novou generaci L200, jako je např.:

Zbrusu nový design exteriéru

Vyšší úroveň kvality vnímané zákazníkem (v kabině i zvenčí)

Modernizovaný systém pohonu 4WD, včetně nového režimu „Off Road“ a systému HDC (pomocník pro sjíždění svahů)

Nový dieselový motor DiD o objemu 2,268 l

Nová 6st. automatická převodovka

Modernizovaný podvozkový rám, brzdy a odpružení

Vylepšené jízdní vlastnosti

Nové bezpečnostní prvky:

  • Systém pro sledování mrtvého úhlu s asistentem pro změnu jízdního pruhu
  • Systém monitorování provozu za vozidlem
  • Systém zmírňování následků čelní kolize
  • Ultrazvukový systém proti nechtěnému zrychlení vozidla:
  • Nové prvky interiéru (vč. nového tvaru předních sedadel)
    Širší nabídka příslušenství
  • Vývoj šesté generace modelu představoval v rámci společnosti zcela zásadní projekt.

Nejen proto, že tento klíčový model reprezentuje 15 % celosvětových prodejů značky Mitsubishi, ale i kvůli takzvanému „haló efektu“ tohoto modelu na značku již od roku 1978 a proslulé pověsti pohonu 4WD, k němuž tento model nemalým dílem přispěl: připomeňme si, že první systém 4WD modelu Pajero z roku 1982 byl odvozen od pohonu, který se v roce 1978 poprvé objevil v pick-upu Mitsubishi.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy