V Ženevě se předvedou modely Abarth 500 a 500C (polokabrio). To samozřejmě není nic jiného než populární pětistovka. Dostala do vínku sportovní bodykit s velkými vstupy vzduchu, rozšířené blatníky a pětipaprskové elektrony. Nechybějí dvě koncovky výfuku, dvoubarevné lakování a samozřejmostí je logo štíra na kapotě. V interiéru dominují nová sportovní sedadla, nové kožené potahy a závodní pedály.
Ta nejzásadnější změna se udála pod kapotou. Tam se objeví přeplňovaná zážehová jednotka T-Jet poskytující výkon 135 koní. To je na tuto muší váhu věru dostatek síly.
Celek doplňuje sportovně přitvrzený podvozek a nový systém kontroly trakce Torque Transfer (TTC).
Takže se zdá, že to vzal Fiat s Abarthem za správný konec. Nedopadlo to jako u Renaultu se znovuzrozením značky Gordini.
Fiat Abarth 500 a 500C - oživení štíra
Fiat oživuje značku se znakem štíra, značku Abarth. Abarth bude nyní prezentována jako samostatná značka se svými vlastními dealery v Evropě a v Japonsku, časem se možná objeví i v USA. A jak jinak bude nabízet sportovní varianty Fiatů.
Doporučit článek
Další zprávy
-
MS v ledním hokeji: Jágr pochválil český nároďák za postup do finále. Zápas označil za neskutečný zážitek!
-
Nešťastná TRAGÉDIE: 17letý raper se omylem zastřelil!
-
MIMOŘÁDNÁ ZPRÁVA | Češi jsou ve finále! Národní hokejový tým si v Praze zahraje o zlato!
-
Počasí dnes přineslo do Česka silné bouřky, objevilo se několik supercel
-
Freddie Mercury (†45): Nové informace o jeho smrti!
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?