Jednotlivé verze budou upraveny následovně:
Mini One: základní verze (pro verze Clubman a Cabrio) dostane motor o objemu 1,6 litru a výkonu 98 koní, ten nahradí stávající jednotku 1,4 litru. Původní 75 koňovou črnáctistovku nahradí šestnáctistovka, o stejném výkonu, v nabídce bude výhradně pro třídveřový hatchback. Projde alespoň změnou charakteristiky přinášející nárůst kroutícího momentu o 20N.m na 140 N.m.
Mini Cooper: svižnější varianta projde taktéž posilňující kůrou, ta přinese zvýšení výkonu ze 120 na 122 koní. Emise CO2 poklesnou ze 129 na 127 g/km.
Mini Cooper S: sportovní turboverze bude při zachování objemu 1,6 litru a kroutícího momentu posílena ze 175 na 184 koňských sil. Emise CO2 poklesnou ze 149 na 136 g/km. Úpravy zvýší maximální rychlost z 225 na 227 km/h. Zásluhu na těchto parametrech má optimalizace chodu ventilových rozvodů použitím systému Valvetronic od BMW.
Mini výkonnější a šetrnější
Inženýři od Mini připravují od března mnohá vylepšení napříč celou modelovou řadou. Motory budou upraveny tak, aby plnili přísnější normu Euro 5.Zásadní změnou, která potěší milovníky jízdy s větrem v vlasech, bude rozšíření nabídky modelu Cabrio o levnější verzi One.
Doporučit článek
Další zprávy
-
David Limberský udělal malér na hokejovém MS! Zasahovala policie
-
I druhý uprchlý vězeň se našel! Policii pomohli lidé
-
První předpověď počasí na víkend slibuje extrémní srážky. Kde bude pršet?
-
Jaká je Jiřina Bohdalová jako herečka? Kolegyně z filmu Svatá promluvila!
-
Helena Vondráčková je 60 let na scéně: Výstava představuje hvězdnou kariéru!
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?