Technické parametry střední třídy, do které se tyto vozy řadí jsou poměrně zajímavé ale nutno dodat pro oba modely téměř stejné.
Šestistupňová převodovka, přední náhon kol, standardní bezpečnostní prvky a samozřejmě klimatizace. Přesto rodinným vozem je spíše Bora a řadí se k vyšší vrstvě automobilů v Číně. Bora disponuje délkou 4 540 mm, šířkou 1 775 mm a zavazadlový prostor je 450 litrů, což jsou podobné parametry jako evropské Bory. Čtyřválcové motory se budou dodávat do Bory dva a oba budou benzínové splňující Euro-4 normu se šesti převodovými stupni.
Lavida je orientována více na specifický životní styl v Číně a zajímavostí je, že vývoj tohoto vozu byl v Číně - Shanghai Volkswagen. Tedy spolupráce německých a čínských designérů.
Délka vozu je 4 608 mm a šířka 1 465 mm. Objem kufru je 472 litrů. Motory budou stejné jako v Boře. Oba vozy budou mít audio vybavení v podobě CD přehrávače a přípravy pro DVD navigaci a mobilní telefon. Samozřejmostí je možnost připojení MP3 přehrávače přes USB. Celkové verze výbavy budou ve třech stupních, tak jak jsme zvyklí: Trendline, Comfortline a Highline. Cena není zatím stanovena.
VW představilo novou Boru a Lavidu pro Čínu
Světovou premiéru na Auto China 2008 v Pekingu si odbudou modely Bora a Lavida z koncernu Volkswagen, který oba vozy navrhl dle přání čínské automobilové společnosti.
Doporučit článek
Další zprávy
-
MS v ledním hokeji: Jágr pochválil český nároďák za postup do finále. Zápas označil za neskutečný zážitek!
-
Nešťastná TRAGÉDIE: 17letý raper se omylem zastřelil!
-
MIMOŘÁDNÁ ZPRÁVA | Češi jsou ve finále! Národní hokejový tým si v Praze zahraje o zlato!
-
Počasí dnes přineslo do Česka silné bouřky, objevilo se několik supercel
-
Freddie Mercury (†45): Nové informace o jeho smrti!
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?