U Europy nabízí Lotus dva stupně výbavy. Ten základní a SE.
Vyší výbava má nyní posílený motor původních 200 koní na 225, vzrostl i točivý moment z 272 Nm na rovných 300. Na stovku tak nyní zrychlí za 5,6 sekundy a dosáhne rychlosti až 230 km/h.
Tím, že Lotus deklaruje Europu jako své GT, je jasné, že úpravy zaměřil na komfort. Europa má být každodenně použitelným vozem. Komfort však neměl být na úkor jízdních vlastností, kterými jsou Lotusy proslulé.
Na karoserii byl zlepšen přítlak a viditelné jsou i nová litá kola, vepředu sedmnáctky, vzadu osmnáctky.
Standardem jsou kožené sedačky, verze SE má kožené člounění i ve dveřích a na přístrojové desce.Standardem SE je potom i kvalitní audiosystém a airbagy řidiče i spolujezdce.
Cena Lotusu Europa SE je stanovena na 41.500 bez daně, tedy asi rovný milion korun. Europa bude příznačně k dostání jen v Evropě.
Ženeva: Novinky v Lotusu Europa
Jde o lehký sporťák, avšak nejluxunější v nabíde Lotusu. Ten ho dokonce nazývá svým GT. Od tradičního pojetí GT má tedy hodně daleko přesto jde o zajímavé auto, které nyní prošlo modernizací a několika změnami.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Vztah Jennifer Lopez a Bena Afflecka spějě ke konci? Údajně se chystá rozvod!
-
Král Karel III. pojede do Francie! Zúčastní se akcí na výročí vylodění spojenců
-
Paul McCartney se zapsal do historie! Je prvním britským miliardářem mezi hudebníky!
-
Rodinná válka je u konce? Britney Spears je samé překvapení!
-
Vztahy mezi královskou rodinou jsou na bodem mrazu. Překvapivě za to ale nemůže Harry!
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?