Oproti loňským 225 koním bude letošní model dosahovat výkonu výborných 240 koní. Přeplňovaný motor 1,8 od Toyoty, zdá se, stále není na konci svých sil. Točivý moment vzrostl na 230 Nm.
S tímto motorem zrychlí lehkonohé Exige na stovku za 4,16 sekundy a pokoří 245 km/h. Zrychlení 0-160 trvá 9,9 sekundy. Spotřeba zůstala stejná, 9,1 litru
Nová je spojka, brzdy jsou větší (308 mm), vrtané a svírané čtyřpístkovými třmeny.
Důležitý je i nový systém kontroly trakce, do kterého jsou zahrnuty poznatky z vývoje závodního speciálu 2-eleven.
V interiéru proběhlo také pár neodstatných změn jako osvícení LED diodami, nový LCD panel apod.
Lotus Exige S bude o kus silnějši
Lotus, nevelká automobilka vyrábějící opravdu zábavná auta, se rozhodla po roce vylepši svůj model Exige S. Porce výkonu navíc a k tomu optimalizace některých součástek, to je pravý recept na jízdní zážitky.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Jan Kačer: Nové informace o jeho zdravotním stavu!
-
Michal David šokoval fanoušky! Teď prozradil, co ho k tomu vedlo!
-
Na veřejnost unikla slova z důvěrného rozhovoru Karla III.! Co lidem tají?
-
Na tohle Agáta Hanychová jen tak nezapomene! Promluvila o soudních sporech
-
Princ Harry a vévodkyně Meghan pořádně naštvali královskou rodinu!
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?