Oproti loňským 225 koním bude letošní model dosahovat výkonu výborných 240 koní. Přeplňovaný motor 1,8 od Toyoty, zdá se, stále není na konci svých sil. Točivý moment vzrostl na 230 Nm.
S tímto motorem zrychlí lehkonohé Exige na stovku za 4,16 sekundy a pokoří 245 km/h. Zrychlení 0-160 trvá 9,9 sekundy. Spotřeba zůstala stejná, 9,1 litru
Nová je spojka, brzdy jsou větší (308 mm), vrtané a svírané čtyřpístkovými třmeny.
Důležitý je i nový systém kontroly trakce, do kterého jsou zahrnuty poznatky z vývoje závodního speciálu 2-eleven.
V interiéru proběhlo také pár neodstatných změn jako osvícení LED diodami, nový LCD panel apod.
Lotus Exige S bude o kus silnějši
Lotus, nevelká automobilka vyrábějící opravdu zábavná auta, se rozhodla po roce vylepši svůj model Exige S. Porce výkonu navíc a k tomu optimalizace některých součástek, to je pravý recept na jízdní zážitky.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Otevírací doba o svátcích: Kdy bude v roce 2024 ještě zavřeno?
-
Král Karel III. je zpět v akci! Naplno se ale do práce nevrátí!
-
V 65 letech do důchodu? Hranice padla, vláda schválila pozdější odchod do penze
-
Zamilované sestry Grossovy na společném výletě v Paříži se svými láskami
-
Chlap mečem útočil na lidi a policisty v Londýně
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?
-
Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem