Oba modely mají pod kapotou totéž. Motor 1,6 na steroidech ze sebe dává kosmických 211 koní. To je 131 koní na litr.
Maximální výkon je servírován v 6000 otáčkách za minutu, zatímco točivý moment 260 Nm je k dispozici v rozsahu 1850 - 5700 otáčkách, při sepnutí overboostu půjde dokonce až o 280 Nm. To vše při hmotnosti 1150 kg u krátké verze.
Díky tomu je ručička tachometru předurčena k tomu, aby za 6,5 sekundy u krátké verze a za 6,8 u stěhovací verze, dosáhla stovky a atakovala číslici 240.
Jako snad jediný rozumový důvod ke koupi uvádějte nízkou spotřebu 6,9 litru/100 km.
K tomu si můžete připlatit i za sportovní a přitvrzený pdovozek JCW, díky kterému se z poddajného vozu stane na našich silnicích kostitřas.
Tohle povezeníčko si bude jen těžko hledat konkurenci...
JCW Mini Cooper a Mini Clubman jsou tu
John Cooper Works Mini Cooper S a John Cooper Works Mini Clubman, to jsou pravá a celá jména dvou nažhavených novinek, které se za pár dní utkají o přízeň zákazníků. Mají ji téměř zaručenou, JCW jsou totiž vždy ty nejlepší Mini.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Těhotná Gabriela Lašková: Špatně od rána do večera! Kdy přišla úleva?
-
TRAGÉDIE na lince z Londýna. Letoun se dostal do turbulencí, jeden mrtvý
-
MS v ledním hokeji: Česko - Kanada 3:4. Češi poprvé s Pastrňákem, rozhodlo prodloužení
-
Fico má po další kontrole. Atentát na premiéra řešili slovenští poslanci
-
Felix Slováček šokuje: Dáda je prý ve vlastním světě s Vietnamcem a vínem!
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?