Bohužel, zpráva je definitivní a málokdo o ní věděl. Ačkoliv konec verze ST byl znám snad každému, spekulace okolo verze SC a Cupra byly pouhými nepotvrzeným zprávami a řečmi, které nikdo nemohl oficiálně potvrdit. Nyní se ale vše uvedlo na pravou míru a fanoušci značky nebudou mít radost.
Třídvéřová Ibiza SC se pomaličku stahuje ze španělské sítě prodejců málokdo asi tuší, že tamní trh dostal speciální rozlučkovou edici "Ultimate Edition". Ta vychází z výbavy FR a nabízí výhradně motor 1.0 TSI o výkonu 110 koní. Ve výbavě auta nechybí systém pro volbu jízdního režimu, bi-xenonové světlomety, Alcantara na sedadlech, 6,5palcový displej palubního systému a 17palcová Dynamic.
Samozřejmě, že s koncem produkce verze SC na to doplatí i ostrá Cupra, což je podle našeho názoru jedno z nejhůře naplánovaných rozhodnutí letoška. Společně s faceliftem se totiž pod kapotu ostré Ibizy dostal 1,8litrový přeplňovaný motor a manuální převodovka.
Je sice pravdou, že Ibiza SC rozhodně není nejlepší auto na světě, ovšem to ještě neznamená, že skončí jeho produkce. Bohužel, díky kauze Dieselgate na to doplatil i Seat a tak v rámci úspor musí z nabídky "vypadnout" právě tahle sexy malá Španělka. A kdo by snad neznal Ibizu Cupra, může si přečíst náš její nedávný test.