Ocenění završilo úspěšnou kampaň, v níž byla veřejnost vyzvána k účasti v několika internetových soutěžích s šancí vyhrát řadu vzrušujících cen, včetně exkluzivního setkání s Valentinem Rossim na závodě MotoGP.
Jménem společnosti Bridgestone Europe převzala toto ocenění její britská agentura HPS Group, která je zodpovědná za návrh a realizaci projektu Club46 včetně obsahové náplně pro digitální a sociální média, dvou videí, celoevropské PR kampaně a přítomnosti na šesti evropských závodech MotoGP.
Nebyly to jen tisíce soutěžících z celé Evropy, kteří se zúčastnili projektu Bridgestone Club46, dokonce i hvězdný Valentino Rossi se do něj ochotně zapojil: „S radostí jsem se zúčastnil kampaně Club46 se značkou Bridgestone a při natáčení propagačního videa v průběhu letošního roku jsem si užil hodně legrace,“ říká Rossi.
„Bylo mi potěšením, že jsem mohl osobně pozdravit vítěze soutěže z celé Evropy. Doufám, že se všichni, kteří přišli na závod MotoGP a setkali se se mnou, dobře bavili. Děkuji všem svým fanouškům za jejich účast!“ dodal devítinásobný mistr světa.
Jake Rønsholt, generální ředitel obchodní jednotky Consumer Business Unit ve společnosti Bridgestone Europe, potěšen tím, že kampaň Bridgestone Club46 obdržela ocenění Wirehive 100 za „nejlepší obsahovou náplň“, říká: „Není nic lepšího, než zakončit kampaň Bridgestone Club46 ziskem tohoto ocenění. Bridgestone a Valentino Rossi si svými vítězstvími na závodních tratích vybudovali skvělou pověst ve světě motoristického sportu, takže zisk takového ocenění mimo závodní dráhu je náležitým zakončením kampaně. Děkujeme společnosti HPS Group za úspěšnou realizaci tohoto projektu.“
A další ocenění jsou možná na cestě, protože kampaň Bridgestone Club46 byla nominována také do probíhající ankety SocialBuzz Awards v kategorii „Nejlepší strategie/kampaň pro sociální média v oblastech cestování/volného času/sportu“, jejíž výsledky budou vyhlášeny 27. listopadu.