Nejprodávanějším modelem značky byla v listopadu poslední generace Škoda Octavia s 20.911 vozy (tj. +17,4 % proti listopadu 2008). Prakticky stejné oblibě se těší Škoda Fabia s 19.598 vozy (tj. +23,2 % proti listopadu 2008).
Nejvíce vozů dodala Škoda Auto v listopadu zákazníkům v západní Evropě, celkem 25.565 (tj. +29,8 % proti listopadu 2008). Německo se na tomto odbytu podílelo téměř polovinou (tj. 10.219; +32 % proti listopadu 2008). Výrazně rostly proti loňsku prodeje značky Škoda i ve Velké Británii, a to o 45,3 % (tj. 2.511 vozů).
Úspěchy sklízí společnost Škoda Auto také na trzích v zámoří. V Číně prodala automobilka za měsíc listopad 11.186 vozů (tj. +172,8 % proti listopadu 2008), v Indii pak 1.238 vozů (tj. +69,4 % proti listopadu 2008).
Prodej v České republice za listopad 2009 činí 5.403 vozů, což znamená meziroční nárůst o 10,6 %.
Škoda Auto vykázala meziroční nárůst prodejů o 26 %
Mladoboleslavské Škodovce se za měsíc listopad podařilo prodat celkem 55.460 vozů. V porovnání se stejným obdobím roku 2008 to odpovídá nárůstu 26,0 %. Nejsilnějšími prodejními trhy jsou Německo a Čína. Vysoká poptávka setrvává u modelu Fabia a Octavia.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PUTIN chrastí JADERNÝMI ZBRANĚMI Nařídil velké cvičení
-
Veronika Žilková se raduje: Šťastný konec po dlouhém boji!
-
Monika Bagárová: Omluva fanouškům! Show v O2 areně nebude
-
Pozdvižení ve Vatikánu kvůli Čechům! Faráře zadrželi, měl v tašce zbraně
-
Přijede Tomáš Hertl na MS? Tohle víme o situaci útočníka Las Vegas
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?