Partnerství společnosti Škoda Auto a Mistrovství světa v ledním hokeji (IIHF World Championships) píše historii: již patnáctým rokem je společnost Škoda Auto hlavním oficiálním sponzorem mistrovství světa v ledním hokeji. Historie nepamatuje, že by komerční partner v jakémkoli sportu podporoval mistrovství světa v pozici hlavního sponzora delší dobu. Tato skutečnost je nyní oficiálně potvrzena a schválena jako světový rekord organizací GUINNESS WORLD RECORDSTM.
Organizace GUINNESS WORLD RECORDSTM je po celém světě známá jako instituce ověřující a uznávající světové rekordy. Jakýkoli pokus o rekord je potvrzen jako rekord pouze tehdy, je-li jasný, ověřený, prokazatelný a mimo jakékoli pochybnosti.
Marco Frigatti, vedoucí evidence GUINNESS WORLD RECORDSTM, říká: „Tak jako vždy, i tento pokus o rekord jsme pečlivě ověřili, a tak můžeme potvrdit, že společnost Škoda Auto je „nejdéle působícím hlavním sponzorem mistrovství světa“ v historii sportu. Patnáct let působení společnosti Škoda Auto v pozici hlavního sponzora mistrovství světa v ledním hokeji znamená nový světový rekord a my jeho držiteli gratulujeme.“
Událost komentoval i Detlef Wittig, předseda představenstva společnosti Škoda Auto: „Jsme velmi hrdí na to, že se společnost Škoda stala držitelem světového rekordu. Prostřednictvím tohoto nejdéle trvajícího působení v pozici hlavního sponzora mistrovství světa v celé historii sportu jsme přispěli k tomu, že se mistrovství světa v ledním hokeji dostalo na svou současnou vynikající úroveň. Těchto 15 let také ukazuje, že na spolupráci se společností Škoda Auto se naši partneři mohou bezpečně spolehnout, tak jako se každý zákazník může spolehnout na kvalitu našich vozů. Samozřejmě, že z tohoto rekordem ozdobeného partnerství těží i automobilka: díky obrovské pozornosti médií, kterou přitahují, pomáhají hokejová mistrovství světa společnosti Škoda prezentovat značku sportovním fanouškům po celém světě a podílet se na velmi pozitivním image ledního hokeje.”
René Fasel, prezident Mezinárodní hokejové federace (IIHF), řekl: „Spolupráce IIHF a firmy Infront se společností Škoda je skvělým příkladem komerčního partnerství. Je založená na vzájemně sdílených hodnotách, společných cílech a také na velkém zájmu o tento sport. Jsem velmi potěšen skutečností, že je nyní organizací GUINNESS WORLD RECORDSTM oficiálně uznána jako nejdéle trvající působení v roli hlavního sponzora akce v historii sportu.“
Philippe Blatter, prezident a výkonný ředitel firmy Infront Sports & Media, řekl: „Jsem rád, že můžeme být při oslavě tohoto výjimečného patnáctiletého rekordu. Spolupráce firmy Infront se společností Škoda trvá stejně dlouho jako působení značky Škoda v roli oficiálního hlavního sponzora mistrovství světa v hokeji. Základem dobrého sponzorství je uvědomit si, že pro dosažení všech definovaných cílů je zapotřebí čas – sport a sponzor mohou růst spolu a vytvářet přitom hodnotu, která během času významně roste. A právě toto platí pro dlouhodobé partnerství společnosti Škoda, mistrovství světa v hokeji a firmy Infront.”
Rekord bude velmi těžké překonat, neboť společnost Škoda Auto se již zavázala být hlavním sponzorem mistrovství světa v hokeji nejméně do roku 2011.
Oficiální uvedení společnosti Škoda Auto do Guinessovy knihy rekordů (GUINNESS WORLD RECORDSTM Book) proběhne 12. května 2007 u příležitosti recepce pořádané na české ambasádě v Moskvě.
Zdroj: Tisková zpráva Škoda Auto, a.s.
Škoda Auto - nejdéle působící hlavní sponzor
Společnost Škoda Auto a mistrovství světa v ledním hokeji vytvořily světový rekord - „Nejdéle působící hlavní sponzor světových šampionátů v historii sportu“
Doporučit článek
Další zprávy
-
Vztah Jennifer Lopez a Bena Afflecka spějě ke konci? Údajně se chystá rozvod!
-
Král Karel III. pojede do Francie! Zúčastní se akcí na výročí vylodění spojenců
-
Paul McCartney se zapsal do historie! Je prvním britským miliardářem mezi hudebníky!
-
Rodinná válka je u konce? Britney Spears je samé překvapení!
-
Vztahy mezi královskou rodinou jsou na bodem mrazu. Překvapivě za to ale nemůže Harry!
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!
-
OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?