Britská vládní agentura Ofcom, která je pověřena správou pro vysílací, telekomunikační a poštovní služby ve Velké Británii, uveřejnila data, podle kterých se stala druhá sezona motoristického pořad The Grand Tour vůbec druhou nejčastěji streamovanou show na britských televizích.
Motoristický pořad, kterým provází slavné trio moderátorů, odvysílal svou první sezónu prostřednictvím služby Amazon Prime v roce 2016 a v roce minulém následovala sezóna druhá. Amazon se musel během vytváření pořadu pořádně plácnout přes kapsu, ovšem tahle investice se zřejmě vydařila. Ještě před vysíláním první sezóny totiž Amazon získal velké množství nových předplatitelů, kteří přišli právě kvůli Grand Tour.
První sérii sledovalo celkem 27 % všech předplatitelů služby Amazon Prime, druhá série už ale byla o 5 % slabší. Amazon však nezveřejnil přesná čísla sledovanosti, takže pokud se například mezi sezónami počet odběratelů zvýšil, celková sledovanost nemusela nijak výrazně poklesnout.
Pokud vás ale zajímá, jaký pořad se dostal ještě před The Grand Tour, zřejmě budete překvapeni. Byl to totiž letitý sitcom Friends, tedy Přátelé. Ačkoliv byla první epizoda odvysílána již před 24 lety a poslední před 14, popularitě seriálu to nijak neubralo. Rozdíl mezi Přáteli a Grand Tour byl totiž téměř dvojnásobný.
V současnosti se pracuje již na třetí sérii, jejíž datum premiéry zatím nebylo oznámeno. Všeobecně se však počítá s přelomem listopadu a prosince, kdy byly zveřejněny i předchozí epizody. Velkou otázkou však zůstává, zda se Amazon rozhodne investovat i do dalších sérií. Mezi lidmi ze štábu totiž údajně kolují různé informace a nikdo si zatím není ničím jistý.