Tato cenová úprava se dotkne podstatné části nabídky „aut z první ruky“ garantovaného programu Louda Auto+, bude mít ale svůj dopad i na levnější vozy z protiúčtu.
„Současné zlevňování zánovních automobilů se částečně odrazí i v cenách vozů starších tří let, tedy alespoň v našich autocentrech," předpokládá ředitel Louda Auto+ Robert Imling v situaci, kdy někteří velcí prodejci aut hlásí další zdražování.
"Pandemie, čipová krize, růst cen energií a nakonec válka, to vše vede k prodlužování dodacích lhůt na nové vozy. Ceny zánovních ojetých aut se kvůli tomu přiblížily předkrizovým cenám nových vozů. To je situace, ke které lze obchodně přistupovat několika různými způsoby,“ uvedl ředitel Imling a dodal: "Rádi bychom nastalé situace využili k navýšení našeho tržního podílu a získali díky výhodné ceně příliv nových zákazníků pro naše autocentra, která vedle koupě nabízí komplexní péči o zákazníka a jeho vůz. Není tajemstvím, že prodejem automobilů získáváme klientelu pro následný servis, opravy a další doplňkové služby."
Společnost Louda Auto+ v současnosti rozšiřuje svých pět prodejen ojetých vozů a otevírá šestou pobočku v Jihlavě. V těchto dnech navíc dokončuje první etapu stavby největšího centra ojetých vozů v Evropě, které vzniká u dálnice D11 ve Vrbové Lhotě u Poděbrad a pojme až 5 tisíc aut.