CONSTRUCT s dalším certifikátem

ar1, 14. června 2004, 13:19 Google+

Společnost CONSTRUCT se stala první firmou v oboru mechanického zabazpeční vozidel, která vyhověla požadavkům normy ISO/TS 16 949:202

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

V únoru letošního roku proběhl ve společnosti CONSTRUCT certifikační audit společnosti SGS. Auditoři posuzovali shodu činností s náročnými podmínkami normy ISO/TS 16 949:2002. Tato norma dále rozvádí požadavky normy ISO 9001:2000 pro dodavatele automobilového průmyslu. Audit proběhl úspěšně a společnost je doporučena k udělení certifikátu.

Společnost CONSTRUCT byla založena v roce 1991 a od té doby prošla dynamickým vývojem. K základnímu závodu ve Velkém Meziříčí se v roce 1998 přiřadilo další prodejní a montážní centrum v Praze 5, což umožnilo daleko užší a operativnější spojení klienta se všemi službami, které firma nabízí. Zabezpečovací systémy jsou v současné době vyvinuty pro většinu vyráběných osobních i užitkových vozů. Pro automobily přicházející nově na trh jsou zabezpečení průběžně dále vyvíjena, neboť CONSTRUCT úzce spolupracuje jak s vývojovými centry výrobců vozů, tak i s dovozci a prodejci jednotlivých značek. V České republice má společnost téměř 400 prodejních a montážních partnerů a své výrobky exportuje i do řady evropských zemí, jako například do Švédska, Belgie, Maďarska, Rakouska, zemí bývalé Jugoslávie, Slovenska, Ukrajiny, Ruska. Mechanické zabezpečení CONSTRUCT je kompletně vyvíjeno a vyráběno v České republice. Celý proces výroby a montáže je průběžně velmi přísně kontrolován a jistě i díky těmto přísným nárokům získaly výrobky společnosti CONSTRUCT za dobu své existence na trhu řadu ocenění, certifikátů atestů a uspěly u řady náročných testů a zkoušek. Jmenujme například čtyřnásobné ocenění prestižní značku kvality Czech made, atest od státem akreditované společnosti Trezor test, atesty od ÚSMD, ve Spolkové republice Německo a Rakousko je držitelem certifikátů TÜV a dalších atestů, vysoké je také hodnocení kriminalistických ústavů a policie v řadě evropských zemí.

Podstata zabezpečení vozu mechanickým zabezpečovacím zařízením CONSTRUCT spočívá v uzamčení pohyblivých částí mechanismu řazení - tedy řadicích tyčí, či mechanismu řadicí páky s pevnými částmi vozu za pomoci masivního mechanického zamykacího systému. Velmi důležitou součástí mechanismu je zámková vložka trezorového typu, jediný prvek zařízení, které vstupuje do interiéru vozu. Interiér je tedy zcela minimálně narušen přítomností mechanického zabezpečení proti krádeži blokující řadicí mechanismus. Zámková vložka je pro jednotlivé výrobky individuálně řešena buď v klasické či vývojové novější rotační variantě, otočné o 180 stupňů. Obě tyto varianty vykazují stejně vysokou odolnost proti překonání. Další důležité součásti mechanismu jsou v převážné většině ukryty pod střední konzolou a pod vozidlem je k nim z velké většiny velmi omezený přístup. I další součásti jsou vyrobeny z kvalitních materiálů, takže i případný pokus o překonání mechanického zabezpečení po odstranění dílů, kterými je kryto, (zespod vozidla je to velmi často výfukové potrubí s katalyzátorem, tepelný kryt katalyzátoru a další díly) je značně obtížný, ne-li nemožný.

TZ BVV
Vytisknout

Diskuze: CONSTRUCT s dalším certifikátem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Buggyra IRS

Cílem je 300 km/h

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud