Bentley musí upravit svůj vrcholný dvanáctiválec

Marek Litzman, 21. února 2012, 10:30 Google+

Vrcholná motorizace Bentleye musí zpět na rýsovací prkna. Pod kapotu se totiž dostal i osmiválec, který je téměř tak dobrý, jako prestižnější motor.

Počet komentářů: 0komentářů Napište svůj názor
Bentley musí upravit svůj vrcholný dvanáctiválec - anotačné foto

Continental GTC | foto: Bentley Motors

Sdílejte článek

Bentley v současné době nabízí ve svém kupé Continental GT dvojici motorů - základ tvoří přeplňovaný osmiválec o výkonu 500 koní a bohatší majitelé si mohou připlatit za prestižnější dvanáctiválec s výkonem 567 koní.

A zde nastává problém. Dvanáctiválec je sice prestižnější, ale jízdní výkony s ním nejsou oproti osmiválci jinak lepší. Jízdní vlastnosti jsou u lehčího osmiválce o něco lepší a nižší je i spotřeba a tím i dojezd. Výkonový rozdíl je již minimální.

Výslede problému je jasný. Pohonná jednotka W12 musí zpět na rýsovací prkna. Po modernizaci by měl motor dostat jak úsporné technologie z menšího osmiválce, tak i dávku výkonu navíc. Finální výkon by měl být asi 600 koní. Automobilka údajně zvažuje také využití některých hybridních technologií, které dále přispějí k nižší spotřebě a zároveň i k vyššímu výkonu.

Mimo to, očekávány jsou opět i verze Speed a Supersports, u kterých byl výkon dvanáctiválce dále navyšován již v minulosti.

Google+ Vytisknout

Diskuse: Bentley musí upravit svůj vrcholný dvanáctiválec

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Hlavní zprávy

Další články

Aktuálně

McLaren 650S GT3 2016 - Okruhové nářadí z Británie v novém - anotačno foto

McLaren 650S GT3 2016 - Okruhové nářadí z Británie v novém 0

BMW řady 4 roste konkurence, na trh míří Lexus RC - anotačno foto

BMW řady 4 roste konkurence, na trh míří Lexus RC 0

Velká svolávací akce pro Dodge Charger. Co je na něm špatně? - anotačno foto

Velká svolávací akce pro Dodge Charger. Co je na něm špatně? 0

Ferrari FF končí, na jeho místo nastupuje typ GTC4 Lusso - anotačno foto

Ferrari FF končí, na jeho místo nastupuje typ GTC4 Lusso 0

Kupte si unikátní sanitní Tatru 613, stojí stejně jako naftová Octavie - anotačno foto

Kupte si unikátní sanitní Tatru 613, stojí stejně jako naftová Octavie 0

Mercedes-Benz třídy V EXCLUSIVE - To nejlepší z řady - anotačno foto

Mercedes-Benz třídy V EXCLUSIVE - To nejlepší z řady 0

TEST: DS 4 2.0 BlueHDi Sport Chic - Stačí na německou prémii? - anotačno foto

TEST: DS 4 2.0 BlueHDi Sport Chic - Stačí na německou prémii? 0

reklama
reklama
reklama

Doporučujeme

Maserati GranTurismo Sport - naostřený trojzubec

Maserati GranTurismo Sport - naostřený trojzubec

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Jaký by mohl být facelift Škody Fabia? Třeba až takhle mírný

  2. TEST: Subaru BRZ 2016 si smlsne i na BMW M3!

  3. PŘEHLED: Deset nejlevnějších automobilů v Česku (a jejich reálná podoba)

  4. Honda je podle průzkumu mezi 30 000 evropskými řidiči nejspolehlivějším výrobcem

  5. Kupte si unikátní sanitní Tatru 613, stojí stejně jako naftová Octavie

  6. Velké SUV Škody se pomalu odhaluje, v Ženevě si bude říkat VisionS

reklama