Bentley musí upravit svůj vrcholný dvanáctiválec

Marek Litzman, 21. února 2012, 10:30 Google+

Vrcholná motorizace Bentleye musí zpět na rýsovací prkna. Pod kapotu se totiž dostal i osmiválec, který je téměř tak dobrý, jako prestižnější motor.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Continental GTC

Continental GTC | foto: Bentley Motors

Sdílejte článek

Bentley v současné době nabízí ve svém kupé Continental GT dvojici motorů - základ tvoří přeplňovaný osmiválec o výkonu 500 koní a bohatší majitelé si mohou připlatit za prestižnější dvanáctiválec s výkonem 567 koní.

A zde nastává problém. Dvanáctiválec je sice prestižnější, ale jízdní výkony s ním nejsou oproti osmiválci jinak lepší. Jízdní vlastnosti jsou u lehčího osmiválce o něco lepší a nižší je i spotřeba a tím i dojezd. Výkonový rozdíl je již minimální.

Výslede problému je jasný. Pohonná jednotka W12 musí zpět na rýsovací prkna. Po modernizaci by měl motor dostat jak úsporné technologie z menšího osmiválce, tak i dávku výkonu navíc. Finální výkon by měl být asi 600 koní. Automobilka údajně zvažuje také využití některých hybridních technologií, které dále přispějí k nižší spotřebě a zároveň i k vyššímu výkonu.

Mimo to, očekávány jsou opět i verze Speed a Supersports, u kterých byl výkon dvanáctiválce dále navyšován již v minulosti.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Bentley musí upravit svůj vrcholný dvanáctiválec

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Systém Virtual Cockpit používaný automobilkou Audi. Konkrétně model Audi TT

Škoda konečně v Karoqu nasadí digitální štít. Máme se na co těšit

Audi Lunar Quattro by se již koncem roku mohlo podívat na Měsíc

"Nové" Audi se objevilo ve filmu Vetřelec: Covenant

1987 Lamborghini Countach 5000 QV

Ikonické Lamborghini najelo jen 350 km ročně. Cena v aukci bude zřejmě rekordní

Hyundai poodhalila přední masku nového SUV Kona

Hyundai ukázal oficiální fotku nového crossoveru Kona. LED mu hodně sluší

Škoda Karoq

OBRAZEM: Ze Škody Yeti je Karoq. Tak se na něj podívejte

Nová Škoda Karoq v terénu

VIDEO: Škoda Karoq poprvé oficiálně za jízdy

Nové BMW M4CS se představilo v Šanghaji

BMW radí, jak v případě smyku nerozbít vozy s pohonem zadních kol

reklama
reklama

Doporučujeme

GranTurismo Sport

Maserati GranTurismo Sport - naostřený trojzubec

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. SUV značky Škoda z roku 1966? Jmenovalo se Trekka

  2. Škoda mohla předběhnout Range Rover. Otevřený Yeti ale zůstal jen nesplněným snem

  3. Český Hyundai šokuje. Takovou základní výbavu a cenu jsme u nové i30 nečekali

  4. Octavia příští generace nabídne více místa, autonomní systémy i hybridní motory

  5. Na co je šipka u stavu ukazatele paliva a proč je pokaždé jiným směrem?

  6. Britský křižníkový tank Cromwell dovezl československé vojáky až do Plzně

reklama