Bentley musí upravit svůj vrcholný dvanáctiválec

Marek Litzman, 21. února 2012, 10:30 Google+

Vrcholná motorizace Bentleye musí zpět na rýsovací prkna. Pod kapotu se totiž dostal i osmiválec, který je téměř tak dobrý, jako prestižnější motor.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Continental GTC

Continental GTC | foto: Bentley Motors

Sdílejte článek

Bentley v současné době nabízí ve svém kupé Continental GT dvojici motorů - základ tvoří přeplňovaný osmiválec o výkonu 500 koní a bohatší majitelé si mohou připlatit za prestižnější dvanáctiválec s výkonem 567 koní.

A zde nastává problém. Dvanáctiválec je sice prestižnější, ale jízdní výkony s ním nejsou oproti osmiválci jinak lepší. Jízdní vlastnosti jsou u lehčího osmiválce o něco lepší a nižší je i spotřeba a tím i dojezd. Výkonový rozdíl je již minimální.

Výslede problému je jasný. Pohonná jednotka W12 musí zpět na rýsovací prkna. Po modernizaci by měl motor dostat jak úsporné technologie z menšího osmiválce, tak i dávku výkonu navíc. Finální výkon by měl být asi 600 koní. Automobilka údajně zvažuje také využití některých hybridních technologií, které dále přispějí k nižší spotřebě a zároveň i k vyššímu výkonu.

Mimo to, očekávány jsou opět i verze Speed a Supersports, u kterých byl výkon dvanáctiválce dále navyšován již v minulosti.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Bentley musí upravit svůj vrcholný dvanáctiválec

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen T-Roc

ŽIVĚ: Představení nového Volkswagenu T-Roc

Ilustrační foto

Přechod pro chodce: Kdy musíte pěší pustit a kdy můžete projet bez zastavení?

Ilustrační foto

Bezpečnostní pásy: Jak fungují a proč zachraňují životy?

Ariel Hipercar

Bude o dost levnější a ve zrychlení porazí Bugatti Veyron. Model Hipercar už Ariel testuje

Ferrari Portofino

Ferrari představilo nový model, jmenuje se Portofino

Ukazatel paliva na přístrojové desce

Fungují triky na snížení spotřeby paliva? Budete v šoku

Legendární vozy ze stáje Ferrari

Nezapomenutelné Ferrari F40. Tyhle informace možná ještě neznáte

reklama
reklama

Doporučujeme

GranTurismo Sport

Maserati GranTurismo Sport - naostřený trojzubec

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Nejznámější česká auta: Tyhle modely nás proslavily v zahraničí?

  2. Měl porazit Ferrari, osud mu ale nedal šanci. Teď ho Shelby po 53 letech vyrábí znovu

  3. Shelby GT350R se vrací, stará parta znovu rozjela výrobu

  4. Nástrčný klíč, který technik zapomněl v motoru, nalezl majitel po 11 letech!

  5. Pontiac Aztek je označován za nejošklivější auto všech dob, ale už jste někdy viděli takovou výbavu?

  6. TEST: Volkswagen Amarok 3,0 TDI V6: Pozor, řízení tohoto vozu je silně návykové!

reklama