Bentley musí upravit svůj vrcholný dvanáctiválec

Marek Litzman, 21. února 2012, 10:30 Google+

Vrcholná motorizace Bentleye musí zpět na rýsovací prkna. Pod kapotu se totiž dostal i osmiválec, který je téměř tak dobrý, jako prestižnější motor.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Bentley musí upravit svůj vrcholný dvanáctiválec - anotačné foto

Continental GTC | foto: Bentley Motors

Sdílejte článek

Bentley v současné době nabízí ve svém kupé Continental GT dvojici motorů - základ tvoří přeplňovaný osmiválec o výkonu 500 koní a bohatší majitelé si mohou připlatit za prestižnější dvanáctiválec s výkonem 567 koní.

A zde nastává problém. Dvanáctiválec je sice prestižnější, ale jízdní výkony s ním nejsou oproti osmiválci jinak lepší. Jízdní vlastnosti jsou u lehčího osmiválce o něco lepší a nižší je i spotřeba a tím i dojezd. Výkonový rozdíl je již minimální.

Výslede problému je jasný. Pohonná jednotka W12 musí zpět na rýsovací prkna. Po modernizaci by měl motor dostat jak úsporné technologie z menšího osmiválce, tak i dávku výkonu navíc. Finální výkon by měl být asi 600 koní. Automobilka údajně zvažuje také využití některých hybridních technologií, které dále přispějí k nižší spotřebě a zároveň i k vyššímu výkonu.

Mimo to, očekávány jsou opět i verze Speed a Supersports, u kterých byl výkon dvanáctiválce dále navyšován již v minulosti.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Bentley musí upravit svůj vrcholný dvanáctiválec

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Vypadá divně, ale budete ho chtít. První géčko od AMG je něco jako GLS minulosti - anotačno foto

Vypadá divně, ale budete ho chtít. První géčko od AMG je něco jako GLS minulosti 0

TEST: Nissan Note 1.2 DIG-S: Rozporů plné japonské překvapení - anotačno foto

TEST: Nissan Note 1.2 DIG-S: Rozporů plné japonské překvapení 0

Dvanáct nejlepších sportovních vozů se utkalo na letištní dráze ve sprintu. Kdo to úplně projel? - anotačno foto

Dvanáct nejlepších sportovních vozů se utkalo na letištní dráze ve sprintu. Kdo to úplně projel? 0

Audi vyzývá Mercedes a BMW, chce mít u A8 nejlepší podvozek v segmentu - anotačno foto

Audi vyzývá Mercedes a BMW, chce mít u A8 nejlepší podvozek v segmentu 0

Zbytky britských kořenů jsou pryč, MG už nebude vyrábět v Longbridge - anotačno foto

Zbytky britských kořenů jsou pryč, MG už nebude vyrábět v Longbridge 0

Jediné silniční BMW M1 Procar fascinuje. Má pohnutý osud s pohádkovým koncem - anotačno foto

Jediné silniční BMW M1 Procar fascinuje. Má pohnutý osud s pohádkovým koncem 0

Můžete jít pro Mercedes nebo Citroën. Odvezou toho stejně, jen každý s jinou cenou a luxusem - anotačno foto

Můžete jít pro Mercedes nebo Citroën. Odvezou toho stejně, jen každý s jinou cenou a luxusem 0

reklama
reklama

Doporučujeme

Maserati GranTurismo Sport - naostřený trojzubec

Maserati GranTurismo Sport - naostřený trojzubec

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Rychlosti ani krásy moc nepobral. Kaipan Baby je nový český sporťák pro bohaté

  2. Dvanáct nejlepších sportovních vozů se utkalo na letištní dráze ve sprintu. Kdo to úplně projel?

  3. 9 věcí, které víme o netrpělivě očekávaném pořadu Clarksona, Maye a Hammonda

  4. Další parádní nález! Na prodej je skvostná Škoda 100 v původním stavu

  5. Je šest kol Mercedesu třídy G příliš drahých? Tady je solidní alternativa

  6. Jediné silniční BMW M1 Procar fascinuje. Má pohnutý osud s pohádkovým koncem

reklama