Bentley musí upravit svůj vrcholný dvanáctiválec

Marek Litzman, 21. února 2012, 10:30 Google+

Vrcholná motorizace Bentleye musí zpět na rýsovací prkna. Pod kapotu se totiž dostal i osmiválec, který je téměř tak dobrý, jako prestižnější motor.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Continental GTC

Continental GTC | foto: Bentley Motors

Sdílejte článek

Bentley v současné době nabízí ve svém kupé Continental GT dvojici motorů - základ tvoří přeplňovaný osmiválec o výkonu 500 koní a bohatší majitelé si mohou připlatit za prestižnější dvanáctiválec s výkonem 567 koní.

A zde nastává problém. Dvanáctiválec je sice prestižnější, ale jízdní výkony s ním nejsou oproti osmiválci jinak lepší. Jízdní vlastnosti jsou u lehčího osmiválce o něco lepší a nižší je i spotřeba a tím i dojezd. Výkonový rozdíl je již minimální.

Výslede problému je jasný. Pohonná jednotka W12 musí zpět na rýsovací prkna. Po modernizaci by měl motor dostat jak úsporné technologie z menšího osmiválce, tak i dávku výkonu navíc. Finální výkon by měl být asi 600 koní. Automobilka údajně zvažuje také využití některých hybridních technologií, které dále přispějí k nižší spotřebě a zároveň i k vyššímu výkonu.

Mimo to, očekávány jsou opět i verze Speed a Supersports, u kterých byl výkon dvanáctiválce dále navyšován již v minulosti.

Vytisknout

Diskuze: Bentley musí upravit svůj vrcholný dvanáctiválec

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

GranTurismo Sport

Maserati GranTurismo Sport - naostřený trojzubec

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud