Škoda podle mluvčího Pavla Jíny neposkytuje nabídku investování či investičních nástrojů v žádné formě, její akcie navíc nejsou veřejně obchodovatelné. "Jakákoliv nabídka, která tvrdí opak, je falešná a oslovení by se měli jakékoliv interakce s podvodníky vyvarovat," dodal.
Uživatelé internetu si v případě pochybností mohou pravost aktivit ověřit na infolince nebo prostřednictvím oficiálních komunikačních kanálů automobilky. Škoda také vytvořila edukativní video, jehož tváří se stal známý moderátor Rey Koranteng
Na internetu se rozmohly také podvodné soutěže, u kterých podvodníci často vyžadují zadání platebních údajů k zaplacení dopravy nebo poplatku za vstup. Škoda Auto ale varuje, že po svých zákaznících nikdy v rámci soutěží nevyžaduje číslo účtu, údaje platební karty nebo rodné číslo. Všechny soutěže organizované automobilkou navíc probíhají pouze na webových stránkách www.skoda-auto.cz nebo oficiálních profilech na sociálních sítích.
Automobilka podle Jíny všechny podvodné aktivity monitoruje a předává je policii. Výše odcizených prostředků jde podle něho do milionů korun. V jednom případě, který již policie kvůli nezjištění pachatele odložila, figuruje celkem 60 podvedených osob, které přišly v souhrnu o více než 12 milionů korun.